Vetas vraagt: Red de honden Irios en Irina van de euthanasie.

Gast

/ #716

2013-07-11 18:56

Ik heb met de mijne exact hetzelfde gehad, losgebroken en een beetje rondgelopen in de winterse sneeuw.. Toen gedacht dat ze zich wel konden vermaken en met de schaapjes spelen.. Tot het over ging tot bijten en trekken.. Resultaat: 2 schaapjes in moeten laten slapen en vrouwke van wie ze waren getraumatiseerd (ocharme)! Ik vond het super erg maar de enige reden dat dit gebeurd is is omdat ik er niet bij was, honden zijn totaal niet agressief naar mensen, dom om te denken dat ze meteen platgespoten moeten worden.. Zit in de aard van het beestje en ik denk als je het merendeel van de honden alleen zou laten met een paar schapen dat ze zich er ook aan zouden vergrijpen. Inslapen is absoluut niet nodig maar gewoon ergens vastzetten waar ze er niet uit kunnen! Mijn honden werden thuisgebracht door een agente die er zelf ook 4 had en die meteen zei: 'als die van mij los zouden zijn zou ik ook niet weten wat ze zouden doen' en zo is het maar net! Erg vervelend voor de eigenaar van de schapen, eigenaar van de honden: ga je schamen (net als ik) en zorg dat het nooit meer kan voorkomen (net als ik)!!