Vetas vraagt: Red de honden Irios en Irina van de euthanasie.
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Vetas vraagt: Red de honden Irios en Irina van de euthanasie..
Gast |
#7012013-07-11 18:32Echt belachelijk de honden zijn niet agressief bevonden, waarom dan inslapen. Deze burgemeester heeft geen hart in zijn lijf. Of heeft een hekel aan honden. |
Gast |
#7022013-07-11 18:32een beetje menselijkheid is hier wel gepast. Welke reden hebben ze daar nu weer voor. Arme hondjes!!!! |
Gast |
#7032013-07-11 18:34Het blijven dieren, er is kennelijk niet op ze gelet, als ze honger hebben willen ze eten, zijn ze uitgehongerd, dan gaan ze op zoek, als wij honger hebben gaan we ook op zoek, wat zijn ze hier in Nederland toch zooooo inzettend snel om dieren af te maken, het is weerzinwekkend!!!!! |
Gast |
#7042013-07-11 18:35ik ben bij voorbaat tegen euthanasie, hoewel een hond agressief kan zijn is daar wat aan te doen, en dan bedoel ik niet inslapen, maar training. Je geeft mensen ook geen spuitje als ze agressief zijn, ja ik vergelijk mens en dier....in dit geval zeer zeker..en dieren kunnen niet voor zichzelf op komen dus moeten wij dat doen, |
Metal-mom! Gast |
#7052013-07-11 18:36Zelf heb ik het niet zo voor Duitse Herders: Jaren geleden op vakantie werd ik zonder aanleiding aangevallen door een Duitse Herder met tot gevolg 3 operaties en nu lelijke littekens. Een 12 jaar terug ging ik met vrienden naar graspop metal meeting (dacht ik toch) en mijn foxke ging 4 of 5 dagen naar een een ouder dametje die voor opvang zorgde voor hondjes waarvan de baasjes bvb op reis of op weekend gingen. Dat lieve dametje had zelf ook een foxke dat bij zijn vorige "gezin" verwaarloosd en mishandeld werd, zelfde omstandigheden waarin mijn foxke 2 jaar door mijn eigen broer mishandeld en verwaarloosd werd. Maar goed,daar was ook een Duitse herder die 1/4 van de zeer grote tuin gekregen had voor zichzelf met een prachtig hok,een zwembadje en genoeg eten en drinken, speeltjes enz. Ik wist dus niet dat daar een Herder ook was want dan had ik mijn Snoet er nooit naartoe gedaan... Op maandagavond ging ik mijn Snoet halen en de dame opende al huilend de deur.. Wat bleek? De Herder was al drie dagen op zoek om uit te breken en mijn Snoet aan te vallen op wie hij razend kwaad was. En toen kwam de vierde dag,de maandag... De Duitse Herder was kunnen uitbreken en had mijn Snoet dus te pakken gekregen.. Er waren drie volwassen mannen nodig om de herder van mijn Snoetie weg te trekken. Mijn hondje hing aan mekaar met 116 hechtingen. Die mevrouw had daarna direct de politie gebeld om de Herder meteen te laten inslapen want die mevrouw besefte toen pas dat haar hond dat ook aan haar peuter-kleinkinderen had kunnen aandoen... 4 weken later was mijn hondje hersteld en was hij weer het vrolijke en lieve hondje dat weer spelend door de tuin crosste alsof er niks gebeurd was Het enige dat hij er aan over had gehouden,was dat hij enkel nog bij ons en mijn ouders wou zijn. Soms kreeg hij paniekaanvallen waarvoor er steeds iemand bij hem moest zijn om meteen zijn medicatie toe te dienen. Als ik ging werken was mijn papa de Booby-sitter van dienst. |
Gast |
#7062013-07-11 18:38De oorspronkelijke eigenaars die de honden aan hun lot overlieten.... euthanaseer hen! |
Gast |
#7072013-07-11 18:38iemand die honger heeft doet alles om aan eten te geraken, als mensen dan eten stelen, worden deze dan ook ter dood veroordeeld, maar omdat het dieren zijn hebben zij minder rechten... dat iedereen eerst eens goed nadenkt voor men oordeelt, zou de wereld een stuk beter uitzien... |
Gast |
#7082013-07-11 18:39Een hond die honger heeft, wil eten! Wat dan ook. Om dan direct te stellen dat ze agressief zijn, is erg kort door de bocht!!! Geef de honden de kans te laten zien wie ze zijn en hoe ze zijn! Ik hoop op succes! |
Metal-mom! |
#709 Re: Zoals Metallica het zo goed uitdrukt:: Kill 'em All !!!2013-07-11 18:41 |
Gast |
#7112013-07-11 18:44Die honden hebben echt recht op een hulp en wel via gedragstherapeuten. Martin Gaus zei het ook. Er lopen nog meer van de mensen die nog een ergere misdaad hebben gedaan weer los! |
Gast |
#7132013-07-11 18:51Laat deze dieren ALSJEBLIEFT NIET geeuthaniseerd worden...ze hadden waarschijnlijk enkel honger en als ze goed verzorgd worden zal dit nimmer weer gebeuren...Alsjeblieft NIET, zij verdienen het ook om in leven te blijven... |
Gast |
#7142013-07-11 18:51Deze 2 herdershonden mogen geen spuit je laat geen gezonde honden inslapen |
Gast |
#7152013-07-11 18:56Ieder dier moet gewoon een tweede kans krijgen!!! |
Gast |
#7162013-07-11 18:56Ik heb met de mijne exact hetzelfde gehad, losgebroken en een beetje rondgelopen in de winterse sneeuw.. Toen gedacht dat ze zich wel konden vermaken en met de schaapjes spelen.. Tot het over ging tot bijten en trekken.. Resultaat: 2 schaapjes in moeten laten slapen en vrouwke van wie ze waren getraumatiseerd (ocharme)! Ik vond het super erg maar de enige reden dat dit gebeurd is is omdat ik er niet bij was, honden zijn totaal niet agressief naar mensen, dom om te denken dat ze meteen platgespoten moeten worden.. Zit in de aard van het beestje en ik denk als je het merendeel van de honden alleen zou laten met een paar schapen dat ze zich er ook aan zouden vergrijpen. Inslapen is absoluut niet nodig maar gewoon ergens vastzetten waar ze er niet uit kunnen! Mijn honden werden thuisgebracht door een agente die er zelf ook 4 had en die meteen zei: 'als die van mij los zouden zijn zou ik ook niet weten wat ze zouden doen' en zo is het maar net! Erg vervelend voor de eigenaar van de schapen, eigenaar van de honden: ga je schamen (net als ik) en zorg dat het nooit meer kan voorkomen (net als ik)!! |
Gast |
#7172013-07-11 18:56Ik hoop zo dat deze honden een heropvoeding kunnen en zullen krijgen! Een mens krijgt ook die kans, zelfs wel meerdere malen, dus geef ze niet de doodstraf alstublieft, maar laat ze alstublieft een heropvoeding genieten... |
Gast |
#7192013-07-11 19:02ALLE honden dienen uitgelaten te worden aan de lijn...het is NIET de schuld van de honden maar het is merendeels het instinct...heropvoeding is een goede, zeer goede keuze, euthanasie niet...laat deze honden toch in leven...ze zullen in het vervolg hoogst waarschijnlijk aan de lijn worden gehouden...dank U... |
Gast |
#720 Re: Proficiat2013-07-11 19:09proficiat, je hebt meer dan 5000 handtekeningen.. deze 2 schatten zijn dan gered mogen wij aannemen !!! |
Gast |
#722 herdershonden2013-07-11 19:19Ik ben ervan overtuigd dat deze honden op dat moment hun instinct volgden en ook niet anders konden, ze waren immers aan het overleven. Nu de herders een onderkomen hebben, en dus ook eten, zal dit niet meer kunnen gebeuren. Stel je eens voor, je bent verdwaald en je hebt ernstige honger. Dan ga jij een vogel/konijn of wat dan ook als maaltijd zien, en zo gaat dit eenmaal als je in een overlevings gemoedstoestand bent hoeveel men dan ook van dieren houdt. De Duitse Herders dachten hier hetzelfde over. Het instinct spreekt dezelfde taal die voor elk levend wezen te begrijpen is. Vergeef deze honden, die niet anders konden dan eten vinden op dat moment. Zij verdienen dit niet en de foto's bewijst maar eens wat een lieve mooie honden het zijn. |
Gast |
#7242013-07-11 19:21laat aub die lieverds leven, mijnheer de burgemeester moest jij geen eten hebben en uit gehongerd zijn dan ga jij ook moorden om te overleven!denk verdomd eens na heb jij een hart??????????ewel laat het dan spreken en laat ze aun leven!!!!!!!!! |
|
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Respecteer de euthanasiewet
Gerechtigheid voor Francis en alle andere verkeersslachtoffers
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Pils Is Veel Te Duur
8284 Gemaakt: 2025-01-22
Gerechtigheid voor Francis en alle andere verkeersslachtoffers
13517 Gemaakt: 2025-01-19
Tegen het rookverbod op terassen
787 Gemaakt: 2025-02-02
PETITIE TEGEN HET WINDTURBINEPROJECT MELSELE E34 VAN 200M HOOG IN EERSTE LIJN VAN DE WONINGEN
345 Gemaakt: 2025-01-29
Stop het doorrijverbod (knip) Nieuw-Sloten
1423 Gemaakt: 2025-01-25
🛑 NEE TEGEN HET VERBOD OP AROMA’S IN VAPEPRODUCTEN IN BELGIË! 🛑
178 Gemaakt: 2025-02-04
Bollo terug!
1026 Gemaakt: 2024-07-10
Zeg NEE tegen het Brummense AZC
128 Gemaakt: 2025-02-01
Behoud losloopgebied Leeghwaterpark
772 Gemaakt: 2024-03-17
Maak de Leyweg (tussen Erasmusweg en Noordweg) 30km-zone!
105 Gemaakt: 2025-02-03
Geen Pilot "Opvang op water" in de Oude Haven
101 Gemaakt: 2025-01-30
Veilige en Moderne Infrastructuur voor De Kreek/Kieldrechtsebaan in Kieldrecht!
95 Gemaakt: 2025-01-30
Oprichting van onafhankelijke vzw voor de Jeugd/Dames.
93 Gemaakt: 2025-01-30
Flexwoningen Voetbalveldje Achterbergsestraatweg
216 Gemaakt: 2025-01-24
Yous night shop
75 Gemaakt: 2025-02-04
Zitjes aan de Dorpshaven van Leimuiden
110 Gemaakt: 2025-01-24
Voor goede arbeidsvoorwaarden bij Lidl
271 Gemaakt: 2025-01-16
Daan terug!
46 Gemaakt: 2025-02-02
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
6453 Gemaakt: 2024-11-15
Behoud live-muziek in Café De Tuin Alkmaar.
1573 Gemaakt: 2025-01-20