Hoeilanders voor veiligheid!

Doender

/ #95 ...

2013-11-17 09:56

Oeioeioei, zijn we nu niet een beetje te onverdraagzaam aan het worden?
Laat de jeugd toch buitenkomen; dat is toch altijd al zo geweest? Vroeger was er gewoon veel meer te doen waardoor dit minder opviel. En sorry hoor; maar wiet word overal gedeald (en dat is ook altijd al zo geweest, in mijnen tijd zelf nog aan de schoolpoort) daar hebben ze echt wel geen voetbalpleintje voor nodig hoor

Ik ben wel akkoord dat sommige mensen zich afgeschrikt voelen door het vandalisme; ikzelf zet ook liever mijn auto in de garage sinds ik gehoord heb dat er hier zomaar auto's vernield werden. De politie weet goed genoeg wie de rotte appels zijn en ze zouden hiervan beter hun werk maken.

las hierboven in een reactie van de zogenaamde hangjongeren "wij zijn niet verantwoordelijk voor de daden van 1 van ons" Beter als dit kan ik het zelf niet zeggen: het is niet omdat er een paar crapullekes tussenzitten dat men meteen iedereen op het voetbalpleintje over dezelfde kam moet scheren en vies gaan bekijken; zo maakt men het alleen maar erger

Wees verdraagzaam beste dorpsgenootjes; dat zal veel meer opbrengen dan deze petitie