camperplaats "nesthof"

blijfwegaandekust

/ #90

2014-01-21 11:07

En wat met al die campings die al die jaren al onvergund mogen verder bestaan omdat de gemeentes daar 135 euro per caravan gemeentetaks aan verdienen en het daarom door de vingers zien!!!!!
Zelf meegemaakt door 7 jaar op een onvergunde camping te staan zonder dat we het wisten! We hadden een stacaravan in Middelkerke en op ons factuur stond elk jaar 165 euro gemeentetaks tot ik er achter kwam dat het maar 135 euro mocht zijn en ik dit ging zeggen. Dikke ambras en daarna via het kampeerdecreet vernomen dat onze camping zoals de meeste campings aan de kust ONVERGUND was!!!
Bij de gemeente ben ik zelf gaan vragen hoe dit kan en daar lieten ze doorleuk weten dat ze op de hoogte zijn van al die niet vergunde campings maar ze "ocharme" wel verplicht zijn gemeentetaks te innen aangezien je een stukje grond van hun gebruikt! lol
Dikke bende hypocrieten aan de Belgische kust die enkel aan eurokes denken dus aan ons verdienen die al jaren geen rotte euro meer!
Gewoon allemaal wegblijven aan de Belgische kust tot ze het begrepen hebben zou nog het beste zijn maar Belgen zitten liever te melken tegen elkaar dan er zelf iets aan te doen dus dat gaat zeker niet gebeuren.