Neen aan rekeningrijden voor personenwagens!

Gast

/ #160

2014-02-09 10:23

Zijn ze helemaal zot geworden!!! Iedereen moet in t spitsuur rijden, we hebben geen keuze, we moeten nl tussen 6 en 9 u beginnen werken en de kinderen moeten nu eenmaal op tijd naar t school!!! Even rekening maken, ik rij 100 km per dag waarvan 80 autosnelweg, dus 4 euro en 20 km gewestweg, dur 3 euro... da maakt da ik dus gemiddeld 7 euro al moet betalen per dag om te gaan werken en de kinderen naar t school te doen, zonder nog ergens anders naar toe te rijden! Dat 210 euro per maand die we extra moeten ophoesten... bovenop de 1800 euro, verzekering en taks en de taks die ik al betaal in de aanschaf van het vullen van de tank! Doe dat X 2 want mijne man heeft ook een wagen, daar hij moet gaan werken in Genk!!! Dat is financiële zelfmoord... 420 euro per maand, sorry, maar we houden nog gene euro over om te sparen... en nu dit nog!!!! Een schande is het, dat mensen die met 2 gaan werken, nu nog moeten schrapen voor iets en de mensen die een ton per maand verdienen en kosteloos van de staat rijden, nog meer gaan overhouden! Het is niet voor iedereen haalbaar om het openbaar vervoer te nemen en zeker niet met al de bezuiningen die ook zij doorvoeren! Waarom geen eurovignet en de buitenlanders belasten die hier alles kapot en vast rijden??? Al die goedkope truckchauffeurs die voor die goedkope buitenlandse firma's werken en de transportfirma's hier ermee naar de vaantjes helpen!!! Belgische staat je bent een grote schande aan t worden en hoe meer staatshervormingen, hoe meer het hier naar de klote gaat...