Neen aan rekeningrijden voor personenwagens!

Gast

/ #646 Re:

2014-02-10 15:10

#643: positief -

Beste positief,

Het is dat wel als het betekent dat je NOG meer moet geen betalen voor een auto die je verplicht moet nemen om op je werk te geraken. Ik werk in de Antwerpse haven in shiften en er is gewoon géén alternatief. Geloof me vrij, ik zou met plezier het openbaar vervoer tot aan mijn werk nemen want heb tot deze job NOOIT een wagen gehad. Ik heb er me -helaas want ik vind het een waanzinnig dure affaire- dus verplicht één moeten aanschaffen. dat ware dus niet nodig geweest als er een bus van De Lijn in de buurt zou stoppen (op alle begin- en einduren van shiftwerkers en idem voor dagwerkers). Nu vraag ik u: ik betaal 370 euro per jaar wegentaks voor deze auto..Als ze aan kilomterheffing beginnen doen zou dit MINSTENS 500 euro per jaar worden. Sorry: jij vindt dat we als Belg klagen, ik vind dat de gewone werkmensen als genoeg moeten betalen. Dat de regering eens tol begint te vragen aan buitenlandse voertuigen die ons land een goedkoop transitland vinden ipv onmiddellijk weer aan de gewone burger zijn zuurverdiende centen te zitten.