Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Gast

/ #1627

2014-03-21 18:23

Gister ben ik terug gekomen van een week vakantie. Ik heb de ophef en reactie's van dhr. Wilders niet meegekregen hierdoor (heb het nieuws ook nog niet gekeken). Ik zit nu voor het eerst pas achter de laptop sinds ik terug ben.

Vanochtend ben ik gaan boodschappen doen. Toen ik de boodschappen in de auto aan het inladen was fietste er een jongen voorbij die riep "Wat doe jij hier nog, Minder Marokkanen hebben we toch gezegd. HOEPEL EENS OP WE WILLEN JULLIE NIET MEER." Geschrokken en met een onveilig gevoel ben ik de auto ingestapt richting huis. Thuis aangekomen belde ik met mijn vriendin hierover. Zij heeft mij bijgepraat over de verkiezingen en reacties van dhr. Wilders.

Door de opmerkingen van Dhr. Wilders en de reacties die burgers hierdoor op mij geven voel ik mij niet lander veilig in mijn EIGEN land! Ik ben hier geboren en getogen, opgegroeid en gevormd tot wie ik vandaag ben! Dat kan niemand mij afpakken, en zeker niet iemand die mij niet PERSOONLIJK kent!

Bij deze doe ik daarom aangifte tegen dhr. Wilders vanwege zijn discriminerende, haat zaaiende, onrust oogstende opmerkingen. Ik ben niet minder dan mijn Nederlandse buurvrouw, ik ben ook niet meer. Wij zijn allen gelijk. Laten we van de geschiedenis leren, daar waar Hitler geen Joden wilde, wil dhr. Wilders geen Marokkanen en Moslims. Waar trekken we de grens? Waarom is Hitler een moordenaar en is Wilders gewoon iemand die zijn mening uit? Ik voorzie veel problemen voor Nederland als dit zo doorgaat.
Vanmiddag heb ik mijn mond gehouden, maar stel dat ik de volgende keer word aangevallen door een Wilders Fan? Als ik mezelf ga verdediging ben ik een terrorist. En als ik mezelf laat mishandelen dan heb ik mijzelf onrecht aangedaan!

Laten we het niet zover komen!