Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Gast

/ #1803

2014-03-22 01:16

Hierbij zou ik, net als velen anderen, aangifte willen doen jegens de uitspraken die Geert Wilders op woensdag avond in Den Haag heeft gedaan: "Willen we meer of minder Marokkanen?" En het publiek scandeerde " Minder Minder Minder". ''Dan gaan we dat regelen”, zei de PVV-leider daarop.

ik voel me niet meer veilig in dit land, als ik zuke uitspraken van wilders hoor! je weet maar nooit welke geschifte persoon je tegen komt, die je zo neerhaalt, door de uitspraken van wilders!

Ik ben dan wel Marokkaan, ik woon wel in Rotterdam, een wijk waar mensen van veel verschillende achtergronden op een fijne manier met elkaar en naast elkaar wonen en leven. Mijn zoon groeit hier op, en ik wil dat hij groot wordt gebracht in een land, in een stad en in een wijk zonder haatgevoelens tussen verschillende bevolkingsgroepen.
Wat Geert Wilders woensdag avond heeft gedaan, zie ik als haatzaaierij en discrimininatie, en dit vind ik dan ook bijzonder kwalijk.
Ik begrijp dat jullie overspoeld worden met meldingen omtrent dit voorval, en heb er dan ook alle begrip voor als jullie niet in de gelegenheid zijn om telefonisch contact met mij op te nemen. Een email als bevestiging van ontvangst zou ik op prijs stellen.Waarom ik dit aangifte doe? Omdat wij Nederlanders zijn net als u. Wij geloven in dit land en niet in haatzaaierij.
Met vriendelijke groeten,
Lafdil Zouaoui