Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Gast

/ #2280 Re: Re: Re: Re:

2014-04-04 01:33

#2241: Mens - Re: Re: Re:

frapant met je uitspraken/vergelijkingen..

Gisteren werd in de klas gevraagd naar de mening van de geknipte uitspraak van Wilders en waarom  minder minder minder werd geroepen door de vertegenwoordigers.

(Overigens zal je toch eens beter moeten luisteren/lezen en het geheel moeten horen i.p.v. wat de media als stukje gebruikt wat dan lijkt of het over alle Marokkanen gaat, en natuurlijk is dat ook de opzet van de Media en Kabinet)

Onze Zoon die in de klas zat gaf letterijk aan "Ik geef mijn mening hier niet over!".
De leraar vroeg einde van de les en hield hem op de gang aan met waarom hij geen mening gaf!
Mijn Zoon(15 jaar): heel simpel, 3/4 van de klas is nu Marokkaan, ik wil graag nog heel thuis komen!

Er is maar 1 oplossing voor het Marokkaanse probleem: Opvoeding
Het Gros kan nog niet eens fatsoenlijk Nederlands omdat ze te beroerd zijn om het te leren.

Bontkraagjes zullen massaal de Regering people moeten beroven als ze dan toch geen geld hebben, dan zijn we eerlijk bezig. (werd trouwens even op Journaal vermeld van een Marokkaanse puber dat wat zij dan anders moet doen als je geen geld hebt!!!!)

Droevige mensen tegenwoordig, aangifte tegen een halve uitgeknipte uitspraak...
Hoe dom begint een afzonderlijke Nederlander te zijn die het wil horen zoals het voorgebakken wordt?
Is de werkelijkheid nu echt ver te zoeken?

School mensen, gaan naar school om je bij te leren met "Hoe luister ik" en vooral "Maatschappijleer cursus volgen".
Dit voor iedereen die aangifte doet tegen een Uitspraak die onvolledig is!

Dom volk.

Ja ik ook, breng nog steeds mijn centen naar die verrukte belasting!