Start Giro 555 en Help Bosnië en Servië! (Natuurramp)
GIRO 6251 |
/ #324 Re:2014-05-29 21:07WAT EEN ONZIN POST JIJ! Gelukkig denkt niet heel Nederland zoals jij! Jij beschaamd Nederland man! En de mensheid! Dat er gewoon mensen zijn die denken zoals jij. Echt schaamteloos. Jij doet alsof Nederland aan de rand van de afgrond zit joh! Het gaat nog best goed hier, gelukkig bestaan voedselbanken hier ja. En ik ben het eens met jou dat er ook geld moet naar de Nederlandse voedselbanken, maar start dan een petitie daarover, of onderneem op een andere manier actie i.p.v. mensen die hard hun best doen om geld in te zamelen voor een goed doel lastig te vallen met jouw totaal onredelijke en bespottende posts man! Nederland is en blijft een rijk land, Nederland KAN zichzelf en andere landen uit de nood helpen. En jou houding is gewoon GIERIG! jij speelt nu echt gewoon de GIERIGE Hollander! HAHAHA Lees goed, de Joegoslaven hebben Nederland ook geholpen toen hier in Nederland watersnoodramp in 1953 is geweest. In die tijd waren er nog geeneens zo veel buitenlanders hier. Dus er zijn Joegoslaven geweest die echt Nederlandse levens hebben gered. Snap je nu hoe GIERIG jouw post is? We zijn gewoon allemaal mensen, en als er mensen zijn die een goed doel willen steunen waar dan ook dan is daar echt helemaal niks mis mee. Het is juist HEEL GOED! Het zou eigenlijk veel vanzelfsprekender moeten zijn om elkaar te helpen in noodsituaties, want met meer harmonie bereikt de mensheid meer dan met elkaar lastig te vallen. Als jij je niet aangesproken voelt voor deze petitie kon je nog beter gewoon niks posten dan die onzin die jij gepost hebt. Want jij bent je tijd kwijt aan iets wat jij persoonlijk onbelangrijk vindt en je beledigd mij en een heleboel andere mensen. Als jij Nederland wilt verbeteren, onderneem dan actie, jij zult zelfs verbaasd zijn hoeveel buitenlandertjes zoals jij ze noemt kunnen en willen helpen. Als het om geld gaat dat naar Hollandse voedselbanken moet, JA tuurlijk help ik en vele andere buitenlanders zullen dat ook doen. Maar juist door mensen die zulke onzin posten als jij en denken en vervolgens handelen naar zoals jij denkt en doet raken mensen gedemotiveerd en is er minder harmonie in de wereld. Dus als er nood is, helpen mensen elkaar te weinig. Laat deze mensen gewoon met rust, een watersnoodramp is al erg genoeg, jouw posts zijn zwaar beledigend en bespottend! Nederland heeft gelukkig wel geholpen, alhoewel ik vind dat het allemaal beter en sneller kon, maar dan komen we weer bij het verhaal van te weinig harmonie in de wereld, Giro 555 kon niet geopend worden omdat ze daar toevallig geen medewerker hadden heb ik begrepen. Gelukkig heeft Rode Kruis giro 6251 geopend, zodat de mensen in Nederland die willen helpen, helpen kunnen! Het is een recht om geld te sturen, geen plicht! Ik snap dus helemaaaaal niet dat jij zulke onzin post man! Ik vind de mensen die deze petitie hebben gestart, de mensen die de petitie getekend hebben en vooral de mensen die hebben geholpen om mensenlevens te redden ECHTE TOPPERS! Ik heb zelf ook geld gestuurd, meer dan dat ik eigenlijk kwijt kon, maargoed dan rook ik maar wat minder sigaretten en eet ik deze maand maar wat minder chocola en andere overbodige dingen niet kopen, want er zijn daar echt mensen die ALLES! kwijt zijn! Dat is pas ERG! En al die schade die hersteld moet worden. Het is maar 25procent hoor wat de E.U. gaat steunen in Servie, de rest moet het land, dat niet eens meer zo rijk is zelf maar opbeuren. Bosnie krijgt nog minder hulp omdat het geen lid van de E.U. is. Jammer, dat er zo weinig hulp en mediaaandacht is voor landen die eigenlijk zo dichtbij zijn. Ik vind juist dat ALLE hulp vanzelfsprekender moet worden. Zodat, als er weer een ramp is, waar dan ook, landen en mensen elkaar BETER! kunnen helpen.
http://floodrelief.gov.rs/eng/ Giro 6251 https://www.rodekruis.nl/doneren/bosnie-servie Er kan nog geld gestuurd worden, en JA HET IS HARD NODIG! |
|
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Respecteer de euthanasiewet
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
270 Gemaakt: 2024-12-21
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
770 Gemaakt: 2024-11-23
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5512 Gemaakt: 2024-11-15
Respecteer de euthanasiewet
7795 Gemaakt: 2024-11-02
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
630 Gemaakt: 2024-12-11
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
155 Gemaakt: 2024-12-18
Pumptrack in joure
125 Gemaakt: 2024-12-19
Lili & Marleen
84 Gemaakt: 2024-12-22
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
120 Gemaakt: 2024-12-13
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65263 Gemaakt: 2023-01-17
Meer waardering en erkenning voor beëdigd vertalers en tolken
562 Gemaakt: 2024-11-20
Laat chinastraat leven!
5428 Gemaakt: 2024-11-26
Kingsland Waardamme moet Blijven!
379 Gemaakt: 2024-11-29
Geef echt HOOP aan onze jeugd en sportverenigingen.
87 Gemaakt: 2024-12-05
Stop de Plaatsing van een Windturbine in Kampveld – Teken de Petitie!
152 Gemaakt: 2024-12-10
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22373 Gemaakt: 2020-06-30
Tegen uitbereiding van parkeer vergunningen in hilversum
3485 Gemaakt: 2024-04-23
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1170 Gemaakt: 2024-11-09
Trap de Spoortrap niet weg
316 Gemaakt: 2024-12-02
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
943 Gemaakt: 2024-07-07