Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

Mark vd Illuminati

/ #204 Re: #202

2014-06-18 23:52

#203: They Knew - #202 1. Kennelijk is je de advertentie ontgaan die de overheid heeft geplaatst. Over paranoia gesproken.

2. Kennelijk was het wel relevant en bijzonder interessant om een delegatie naar Turkije te sturen terwijl het nooit een asielzoeker kon zijn. Maar jij als politieman kan mij vast wel de logica daarvan uitleggen

3. Bauke was erbij en die heeft geen of weinig bloed gezien en Henk Mous sprak de verklaring van Jasper Steringa toch niet tegen?

4. Ik toon aan dat er gemanipuleerd wordt met DNA en het doet niet ter zake of dat in deze zaak wel of niet gebeurt is. Het gebeurt, klaar.

1. Nee hoor, ik weet alleen dat jij én die vacature niet snapt én blijkbaar paranoide ervan uitgaat dat mensen hier betaald worden om te posten ;-)

2. Grapjas, dat was voor het dna onderzoek, nu achteraf kun je simpelweg vaststellen dat het niet relevant en allemaal verspilde moeite is geweest om onderzoek te doen naar de asielzoeker. Je snapt dat de tijd niet heeft stil gestaan? Dat er een dna onderzoek is geweest? dat daarbij een match is gevonden met jasper S.? En dat Jasper S. heeft bekend? Dat eerder een keer mogelijk een verkeerde ali is gevonden boeit voor geen meter meer :-P

3. Heb ik geen boodschap aan de rechercheurs van de Vaatstra zaak hebben verklaard dat er wel bloed was: "Het politierapport vermeldt tevens dat Mariannes rugzakje bij haar lichaam werd gevonden, de draagbanden onder haar hoofd. ‘Op een van de banden zagen wij een hoeveelheid bloed en bebloede stukjes gras’, schreven rechercheurs in 1999. " Dat Bauke geen bloed heeft gezien, kan best, Bauke Vaatstra is immers niet alziend.

4. Je geeft dus toe dat waarheidsvinding je eigenlijk niet interesseert? "het doet niet ter zake of dat in deze zaak wel of niet gebeurt is" Als jij wilt beweren dat de dna match met Jasper S. niet klopt dan doet het er nogal wel toe. Maar goed het toont wat dat betreft alleen maar aan dat we de complotdenkers niet al te serieus hoeven te nemen. Met groot bombarie beweren dat er gemanipuleerd wordt, maar bewijzen ho maar! :-D