Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

Dave

/ #219

2014-06-19 11:33

Nee Patrick, de boosheid verdwijnt als het belasteren van fam. Vaatstra stopt. Dat is de enige manier. Maar om dat te begrijpen zul je je moeten kunnen verplaatsen in een ander. In plaats ervan kies je ervoor om je zogenaamd "beledigd" te voelen. Voor jou gaat het om jezelf.
En voor zover het jou niet opvalt: de hele petitie veroorzaakt geen enkele reuring. De hardcore-incrowd reageert slaafs vrijwel ogenblikkelijk op de oproep om te tekenen (166 handtekeningen in de eerste 24 uur), daarna droogt het weer op.
Weet je hoeveel mensen uit Friesland hebben getekend? 24
En dan reken ik ruim: ik tel west-groningen er maar bij. En de 2 handtekeningen van Klaske (die zowel tekent als Klaske Steegstra (#127) als Klaske Ferwerda (#191)) gewoon maar dubbel. ;) O nee toch, ook nog mensen die meer dan 1x tekenen. Wie had dat gedacht, zeg! ;)

Ik ben niet degene die tegen de wens van de betrokkenen ingaat om ze te misbruiken als instrument voor m'n eigen gelijk; dat doe jij, dat doet Wim. En als je dat niet begrijpt dan ben je dus emotioneel gehandicapt, of sociaal gehandicapt. Of je dat nu zogenaamd beledigend vind of niet. Wie zo weinig empathisch vermogen heeft, daar ontbreekt gewoon een stuk menselijkheid aan.