Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

Vuur

/ #362 Re: Re: Re: Re: Re: Waarom Dankbaar onbetrouwbaar is

2014-06-24 06:55

#360: Mark vd Illuminati - Re: Re: Re: Re: Waarom Dankbaar onbetrouwbaar is Hoeft ook niet, je kan vast goed kort samenvatten waaruit blijkt dat het dna bewijs en de verklaring van Jasper S.  niet kloppen

Je voert dus een discussie als volgt:

Het boek komt met een sluitend verhaal met overdonderend bewijs over zowel de onmogelijke bekentenis als het onmogelijke DNA verhaal. Jij hebt het boek niet gelezen en vraagt om 1 quote. Zelfde als je mij zou vragen met één quote te komen uit Einsteins werk waaruit zou blijken dat de relativiteitstheorie klopt. Eerst zelf studeren vriend, dan met je zere vingertje maar eens aantonen dat dat niet klopt. Immers het boek toont aan dat OM liegt, de ware moordenaars heeft laten lopen en on top of that een onschuldige er voor heeft laten opdraaien. Nogmaals Jasper Steringa is onschuldig.

Nu blijf je vasthouden ja maar DNA is 100% en de bekentenis staat (boek ontkracht dat) en dan moet ik met één quote komen.

Lees anders even mijn blog te beginnen met waar ik begonnen ben met publiceren over deze zaak:

http://vuur01.wordpress.com/2013/04/08/henk-mous-en-de-onmogelijkheden-in-het-requisitoir-tegen-jasper-steringa/

Zeg maar eens wat er niet klopt aan mijn artikel. Nodig ik je met alle liefde uit om op mijn blog te reageren. zetten we daar de discussie verder.