Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

They Knew

/ #371 Re: Re: Re: De fabel dat het dna sample onbetrouwbaar zou zijn

2014-06-24 12:58

#359: Mark vd Illuminati - Re: Re: De fabel dat het dna sample onbetrouwbaar zou zijn

"dus je kunt wel blijven beweren dat het sample besmet zou kunnen zijn"

Een typische "spinner" reactie. De uitspraak is niet van mij maar van het NFI. Je hebt of stront in je ogen of in je hoofd of beiden maar aan zeker grenzende waarschijnlijkheid is er iets niet goed met je grijze massa en ik dacht dat ik dat met mijn vorige reactie wel duidelijk had gemaakt. In wezen geef je het zelf toe, want je komt er niet op terug. Er is namelijk een link tussen meta-paradigmatisch denken en Neuro Linguistic Programming.

"Ook is niet duidelijk hoeveel fouten nooit zijn vastgesteld"

M.a.w., het kunnen er 1700 zijn, zoals is toegegeven door het NFI, maar ook 200.000, het NFI heeft er maar een getalletje van gemaakt. Van 1700 is het NFI zeker, maar van 198.300 niet. De conclusie moet dus luiden dat geen van de DNA samples uit de periode 1997-2011 gebruikt hadden mogen worden in een DNA onderzoek i.v.m. mogelijke besmetting.

Zo zit de vork in de steel, mijnheer van de Illuminati en niet anders. Je kunt hier nog zo wild om je heen gaan slaan en aan mij uitspraken toewijzen die een ander toebehoren, het enige wat je kunt doen is het boek lezen en laat je meta-paradigmatische geest deprogrammeren. Andersom is beter, eerst deprogrammeren en daarna het boek lezen.