Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

Vuur

/ #372 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Waarom Dankbaar onbetrouwbaar is

2014-06-24 12:59

#369: Mark vd Illuminati - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Waarom Dankbaar onbetrouwbaar is Tuttut het dna bewijs houdt rekening met het gegeven dat er een 1 op 1500 miljard kans is dat de sample van een ander persoon komen, dus nu niet doen alsof ik beweer dat het 100% is! Ik erken ten volle dat het 'slechts' een 99,999999% match is :-)

Je hebt weer een goed verhaal Mark, dank voor je tijd! Hieruit blijkt wederom dat je probeert de populistische waarheden te verkondigen rond DNA. Ik weet zeker dat je van Prosecutor's Fallacy hebt gehoord en dat je dondersgoed weet dat 1 op 1500 miljard een fabeltje is als je werkelijk weet hoe DNA in elkaar steekt. Maar je probeert het, opportunistisch als je bent met halve, jan met de pet, waarheden te verkondigen waarvan je weet dat het niet waar is. Geeft mij de gelegenheid om de meelezer de volgende artikelen te delen:

http://plus.maths.org/content/os/issue55/features/dnacourt/index

http://books.google.nl/books?id=sZkgXcbWTnkC&pg=PA235&lpg=PA235&dq=dna+match+but+innocent&source=bl&ots=7dOt1BlOQh&sig=ZpL90fmhoXNM3LDyKQdSKia2m6o&hl=en&sa=X&ei=78qyUPKBJqiW0QWmnYCoBw&ved=0CHUQ6AEwCQ#v=onepage&q=dna%20match%20but%20innocent&f=false

Hierin wordt duidelijk uitgelegd dat 100%  niet bestaat en ook 99.999999% niet. Dus hier heb je wat huiswerk te doen vriend.

Komt bij dat als je de recente history van het NFI bestudeerd dat fouten bijzonder vaak voorkomen en erger nog dat het binnen NFI staande praktijk is om naar de mond van het OM resultaten te produceren/fabriceren. Dit is in rechtszaken aangetoond. Google maar en zoek ook eens uit waarom Richard Eikelenboom op is gestapt bij het NFI.

Uiteraard ga jij dit niet doen. Jij gaat weer tijdsteken in argumenten om mij als dom, mafkees, complotter, bluffer of wat dan ook neer te zetten. Ik heb je in ieder geval weer genoeg munitie gegeven. Maar de meelezer die werkelijk wil onderzoeken wat er toch in vredesnaam aan de hand is heeft ook weer genoeg om zijn eigen mening te vormen.

Net als wat ik op mijn blog stel: Geloof mij niet maar vorm zelf een mening om dan maar standaard af te sluiten met:

Truth is immediate, radiant, herenow. It is not that truth has to be discovered — only YOU have to become aware. Truth is already here.