Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

Mark vd Illuminati

/ #380 Re: Re: Re: Re: Re: Re: De fabel dat het dna sample onbetrouwbaar zou zijn

2014-06-24 18:42

#376: Wim Dankbaar - Re: Re: Re: Re: Re: De fabel dat het dna sample onbetrouwbaar zou zijn "Mark"' Je laat voortreffelijk zien wat nu precies een trol is. Ik blijf me (toch nog) verbazen dat zulke mensen bestaan.

Grappig, ik verbaas me dagelijks dat er mensen zijn die tegen beter weten in dna bewijs en schuldbekentenissen negeren ten faveure van volslagen onbetrouwbare getuigenverklaringen ;-) Nog verbazingwekkender is dat als ik simpelweg een toch vrij gemakkelijke vraag stel hoe men denkt het dna bewijs en de bekentenis van Jasper S. te ontkrachten ik alleen geconfronteerd wordt met fantasietjes als 'de bekentenis is afgedwongen!' bewijs? 'Het dna materiaal was besmet!' Bewijs? en verklaring waarom het toch matchte met een persoon die vervolgens meteen bekende en tot de dag van vandaag dat blijft doen?

Jij moet wel goed ziek zijn over de reviews bij Bol.com. Net als Jan Verkaik, Henk Mous en Dick Sletering.

Och niet echt, met 278 handtekeningen kunnen er nog wel wat reviews bij hoor :-) Ik vindt het ergens wel een mooi vertoon van loyaliteit van je een kern van trouwe volgelingen ;-)

Triest dat ze een "Mark van de Illuminati" nodig hebben. Denk je dat je de volgende 10.000 boeken kunt tegenhouden? Het is maar goed dat jij nog niet weet wat we in het vat hebben.

Nee hoor, ik heb niet het idee dat jij je door iets laat tegenhouden. Stuur je een kaartje als je straks 4 weken de cel in moet?

Wel jammer dat je een anonieme pissebed wilt blijven. Ik snap het wel hoor, als het nodig is kun je dan weer onder je steen kruipen.

Dat zal vast ook de beweegredenen zijn van Vuur en They Knew ;-)