Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak
Mark vd Illuminati |
/ #383 Re: Re: Re: Re: Re: Re: De fabel dat het dna sample onbetrouwbaar zou zijn2014-06-24 19:06#379: They Knew - Re: Re: Re: Re: Re: De fabel dat het dna sample onbetrouwbaar zou zijn LOL, voor de tweede keer ontwijk je mijn conclusie dat jij voorgeprogrammeerd bent. Gast, je weet niet eens wie ik ben of wat mijn voorgeschiedenis is. Jouw 'conclusie' bewijst maar 1 ding, namelijk dat je bereid bent vanalles te geloven zonder bewijs of onderbouwing enkel maar op basis van je fantasie en dat wist ik een paar dagen terug al ;-) Daarnaast hoef ik niets aan te tonen omdat het NFI dat al voor mij heeft gedaan. Het NFI geeft zelf aan dat zij niet precies weten hoeveel samples "fout" waren. Dat is geen bewijs dat de Vaatstra samples daadwerkelijk fout waren Zeker is 1700, volgens het NFI maar het zijn er zeker meer Onjuist het aantal kan immers ook 0 zijn en dat is precies waarom jouw redenering wezenlijk onjuist is en geen bewijs. Je gokt immers dat er 'fouten' zijn en wellicht dat de Vaatstra sample 'fout'. Maar meer dan een gok is het niet en je toont het op geen enkele wijze aan :-P en van de overige 198.300, waarvan het NFI niet weet hoeveel daar "fout" van was, hebben zij doodleuk onderzoek aan gedaan. Dus, jij kunt nog zoveel uit je nek lullen wat je wilt, je kunt nog zoveel mistflarden opwerpen, het gaat je niet lukken. Jij steunt een criminele organisatie die gebruik heeft gemaakt van 198.300 verdachte samples waar deze vernietigd hadden moeten worden. Dus zoals je ziet, ik hoef niets aan te tonen, het NFI had het Vaatstra sample niet eens mogen gebruiken, het was simpelweg ONWETTIG. Sorry, Illuminatiman maar je bent een voorgeprogrammerde eersteklas stumper. HAHAHAHA onwettig zelfs :-D en volgens welke wet mag dat dan wel zijn? Simpele vraag: Waarom is geen enkele advocaat op het idee gekomen om jouw argument te gebruiken? Antwoord: Omdat het nergens op slaat, zoals gesteld jij beroept je op een gok dat er meerdere samples zijn besmet. Dat betekend niet dat het ook echt zo is. Er is in werkelijkheid geen enkele reden om aan te nemen dat daadwerkelijk alle dna samples zouden zijn besmet. Dat jij er een rare redenering op na houdt dat omdat je er niet zeker van kan zijn dat er tussen alle samples geen fouten zitten, je niks meer hebt aan alle samples is voor jouw rekening . Als jij dat geloofd prima, geen rechter zal je serieus nemen. Aangezien het in de praktijk simpelweg te toetsen is. Als een verdachte het dna bewijs niet vertrouwd dan kan deze een contra expertise laten doen. :-) Dat Jasper S. dat niet heeft laten doen is simpelweg omdat hij daadwerkelijk de dader is, het heeft geen zin om een contra expertise te doen als de dader een bekentenis aflegd ;-) Hoe dan ook je hebt nog steeds 1. geen bewijs dat het sample daadwerkelijk 'besmet' zou zijn, 2. niet aannemelijk kunnen maken dat dna bewijs per definitie onbetrouwbaar is en 3. baseert alles enkel op een persoonlijke gok zonder daadwerkelijk iets aan te tonen. Ik voorspel je veel frustraties met het justitieel systeem want het zal nooit met je silly redenering meegaan ;-) |
|
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Respecteer de euthanasiewet
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
64397 Gemaakt: 2023-01-17
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5065 Gemaakt: 2024-11-10
Respecteer de euthanasiewet
4749 Gemaakt: 2024-11-02
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
410 Gemaakt: 2024-11-09
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3512 Gemaakt: 2023-04-12
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
775 Gemaakt: 2024-11-07
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
1004 Gemaakt: 2024-02-19
Brandbrief niet passend onderwijs
181 Gemaakt: 2024-11-03
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1451 Gemaakt: 2024-10-23
Steun Poptempel De Kuip
1620 Gemaakt: 2024-10-12
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
100 Gemaakt: 2024-11-09
“Geef Kwetsbare Kinderen in Twenterand Betrouwbaar Leerlingenvervoer!”
82 Gemaakt: 2024-11-13
Schoolplein IKC Klimboom
80 Gemaakt: 2024-11-14
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
627 Gemaakt: 2024-09-14
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
452 Gemaakt: 2024-11-03
Zwembad de Trans moet open blijven!
1048 Gemaakt: 2024-10-31
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
87 Gemaakt: 2024-10-29
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
54 Gemaakt: 2024-11-10
Juridische erkenning van Indentured labour als misdaad tegen de menselijkheid
74 Gemaakt: 2024-11-06
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
225 Gemaakt: 2024-11-01