Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak
Mark vd Illuminati |
/ #485 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Het patroon..2014-07-03 16:43#482: Vuur - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Het patroon.. Dank voor je kort door de bocht reactie om Maaike Terpstra hier zo af te branden als een obsessieve vrouw. Is geen kwestie van afbranden, is een vaststelling van een feit. Wat zeer begrijpelijk is. Om die reden is het ook helemaal niet verstandig om als nabestaanden je met het onderzoek te bemoeien. Je bent dan immers te zeer emotioneel betrokken en als je dan ook nog eens te veel focused op basis van een vooroordeel dat het een 'onnederlandse' moord zou zijn dan is het niet gek dat, dat enkel tot teleurstellingen leidt. Blijkbaar hadden haar kinderen dat beter door. Dus heb je het hele dagboek gelezen? Ja? Dan ben je gewoon heel dom of bewust aan het manipuleren. Ik reageer slechts op wat jij hier plaatst en wat ik al weet van de reacties van Maaike Terpstra :-) En daaruit blijkt niets anders dan dat Maaike Vaatstra een tunnelvisie had door op het AZC te blijven focussen ondanks dat justitie al redelijk had uitgesloten dat de dader daarvandaan kwam en Jasper S. aantoont dat die focus van Maaike Terpstra achteraf gewoon ongefundeerd was. Ik heb veel discussies gevoerd met mensen. Ook met enkele officieren van justitie, thans nog werkzaam bij het OM die haar echte dagboek gelezen hebben en die zeggen allemaal dat hier iets goed mis is en dat Maaike volledig terecht de juiste vragen stelde en al helemaal niet obsessief is/is geweest. Het zal, het verrast mij niks dat jij spreekt met mensen die volgens jouzelf het helemaal met jou eens zijn. ;-) Iedereen weet allang wat jou bedoeling hier is en dat is keer op keer veel info neerzetten en verdraaien om verwarring te schoppen. En hoe langer je hier mee doorgaat hoe vaker ik je ga wijzen op de links van het dagboek. De hardnekkigheid en het doorzettingsvermogen van Maaike is hierin mijn absolute voorbeeld en die strijd zal ik doorzetten tot het bittere eind. En ik kan je alvast verklappen dat ik geen familie heb die mij onder druk zet om het niet te doen en ik voorlopig nog lang niet in de 70 ben dus energie zat. Awww maar ik had nog de hoop dat complotdenkerts voor rede vatbaar zouden zijn :-D Ik vindt het wel opmerkelijk dat je alleen links plaatst, maar blijkbaar niet bepaald makkelijk quotes vindt die je standpunt daadwerkelijk zouden onderbouwen. Verbaast me niks, het dagboek zal weinig feitelijkheden bevatten anders dan een obsessie met het AZC. Wederom wacht ik met smart op je volgende bericht zodat ik je weer kan wijzen op de dagboeken. Tsja dat is jouw keuze, zolang je inderdaad dat anoniem doet kom je er vast nog lang mee weg :-P En oh ja, speel voortaan op de man, op mij ofzo. Maak mij gerust af om mijn gelieg en bedrieg maar ik kan er echt niet tegen hoe jij Maaike afschilderd als één of ander seniel obsessief wijf .... ga je diep schamen........... je hoeft niet alles te doen wat je baas je opdraagt, moraliteit is je eigen verantwoordelijkheid. Ja zeg :-P Ik kan er toch ook niets aan doen dat Maaike Terpstra het uiteindelijk gewoon mis had en te veel een obsessie/tunnelvisie/focus had op het AZC. Feit is dat de dader niet uit het AZC kwam en dus al die energie die daar aan besteed is, zinloos is geweest. Seniel is voor jouw eigen rekening, dat zijn jouw woorden, niet de mijne. Ik snap heel goed dat uit verdriet mensen reageren zoals ze reageren, dat jij dat seniel noemt is best respectloos.
|
|
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
64455 Gemaakt: 2023-01-17
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5146 Gemaakt: 2024-11-10
Respecteer de euthanasiewet
4753 Gemaakt: 2024-11-02
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
423 Gemaakt: 2024-11-09
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3517 Gemaakt: 2023-04-12
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1474 Gemaakt: 2024-10-23
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
1004 Gemaakt: 2024-02-19
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
776 Gemaakt: 2024-11-07
Brandbrief niet passend onderwijs
181 Gemaakt: 2024-11-03
Steun Poptempel De Kuip
1627 Gemaakt: 2024-10-12
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
100 Gemaakt: 2024-11-09
Schoolplein IKC Klimboom
89 Gemaakt: 2024-11-14
“Geef Kwetsbare Kinderen in Twenterand Betrouwbaar Leerlingenvervoer!”
82 Gemaakt: 2024-11-13
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
629 Gemaakt: 2024-09-14
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
76 Gemaakt: 2024-11-15
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
455 Gemaakt: 2024-11-03
Zwembad de Trans moet open blijven!
1051 Gemaakt: 2024-10-31
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
90 Gemaakt: 2024-10-29
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
54 Gemaakt: 2024-11-10
Juridische erkenning van Indentured labour als misdaad tegen de menselijkheid
74 Gemaakt: 2024-11-06