Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

Vuur

/ #487 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Het patroon..

2014-07-03 17:01

#485: Mark vd Illuminati - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Het patroon..

Dus heb je het hele dagboek gelezen? Ja? Dan ben je gewoon heel dom of bewust aan het manipuleren.

Ik reageer slechts op wat jij hier plaatst en wat ik al weet van de reacties van Maaike Terpstra :-)En daaruit blijkt niets anders dan dat Maaike Vaatstra een tunnelvisie had door op het AZC te blijven focussen

Inderdaad je hebt het dagboek dus niet gelezen. Nou lees het eens en er staan zoveel dingen in die niet over de asielzoekers gaan zoals bijvoorbeeld de leugens van Spencer. Je gaat heel ver door Maaike zo af te schilderen als een aan tunnelvisie leidende obsessieve vrouw. Maar zolang je dat anoniem doet kom je ermee weg.

citaat dagboek:

Het verhaal van Spencer en Wietze klopt niet en is niet de waarheid. Het verklaart ook waarom Spencer de volgende morgen in het Paradyske zocht en z’n verklaringen tegenover Afie en ons nooit dezelfde waren. Een leugen kun je niet 3 keer gelijk vertellen, maar de waarheid wel.

einde citaat.....

Of het bankpasje:

citaat dagboek:

Via Peter R. de Vries kwam er een mailtje binnen met het bericht dat hij zich herinnerd dat er in oktober begin november een bankpasje was ingeslikt met de naam M. Vaatstra. Dit was in 1999 in Groningen. Ze hebben dit nu aan de recherche overgedragen en die hebben nu de adviseur van het Crisismanagement en fraude bestrijding ingeschakeld van de Rabobank, Ik belde hierover met een rechercheur, die mij vertelde dat we het bankpasje van Marianne terug hadden gekregen. Maar dat is niet zo.

einde citaat......

En zo staat het hele dagboek vol met leugens, opzettelijk bedrog en schofterig gedrag van politie en justitie jegens Maaike Terpstra.

Dank dat je me de gelegenheid geeft om deze leugens onder de aandacht te brengen, hier trouwens de link mocht je het niet weten te vinden:

http://vuur01.wordpress.com/2013/11/03/dagboek-moeder-marianne-vaatstra/ (deel 1)

http://vuur01.wordpress.com/2014/02/14/deel-2-dagboek-maaike-terpstra-moeder-marianne-vaatstra/ (deel 2)

En nogmaals hoe jij Maaike afschildert is ronduit misselijkmakend. Ik geef toe dat jij het woord seniel niet hebt gebruikt maar je doet wel alsof ze volkomen achterlijk is en dat haar familie en het OM haar in bescherming probeerde te nemen door haar op haar obsessieve gedrag te wijzen. Hieruit blijkt eens temeer dat jij haar dagboek niet gelezen hebt en dat jij absoluut niet weet wat voor vrouw Maaike is en hoe sterk ze is om hier tegen te vechten.

Jij bent wat mij betreft niet beter dan die andere NSB'ers. Dat jij met jezelf kan leven is heel eng........