Geen regering zonder NVA

Gast

/ #272 Nancy

2014-07-09 19:00

Geen idee waarom het zo lang duurt eigenlijk,want alles was in orde Bart deed wat hij moest doen als informateur !!

de Vlamingen hadden met NVA en CD&V hun regering samengesteld
de duitse gemeenschap had zijn regering met de CSP
de walen hadden hun regering gevormd PS en MR

dus voor mij is Bart geslaagd in zijn taak als formateur

De Federale regering was iets moeilijker voor sommigen maar als de 3 grootste samengaan zie ik zelfs daar het probleem niet NVA+PS+CSP (vlaams+waals+duits) tenslotte hebben we hier 3 taalstreken he !!!! die houden zich stilletjes maar ge hebt er ook nooit last van

verder diegene die roepen dat ze niet in een federale gaan als ze niet ook in de vlaamse regering mogen,die moet ge meteen ontslaan en als je zo een paar ministerportefeuilles afneemt hebben we direct het tekort goedgemaakt ( want ministers zijn net als voetballers te veel betaald voor wat ze maar doen)
nu moet jij eens op je werk zeggen dat ge dat ge uw job niet wilt doen, dat is meteen een reden tot onmiddellijk ontslag!!!

Marianne thyssen voor europese post ( de gucht mag gaan is zakkenvuller)
Kris peeters eerste minister
Geert bourjois minister president
bart blijft burgemeester van Antwerpen

en ja ik hoop dat als NVA geweerd wordt dat alle nva-stemmers brussel zullen platleggen eens zien of ze ons dan nog gaan negeren !!! laat ons via Facebook daartoe oproepen !!!
Als we dit goedkeuren glijden we af naar communisme waarin democratie genegeerd wordt en andermans mening wordt opgedrongen = dictatuur van traditionele partijen !!!