Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Greetje |
/ #955 Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie2014-07-27 14:47#952: - Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie Kijk u is al wat meer onderlegd!
leuk, ik heb ook aangegeven dat mijn jaartallen even uit mijn hoofd zijn, en ik zit hier geen lezing te geven, ik probeer wat andere minder vaak overwogen argumenten te deponeren. Ze komen ook naast een of twee jaar verschil eigenlijk overeen met de feiten, zoals u ze hier nog wat meer toeligt. So, whats the problem?
Heb ook niet gezegd dat die Moefti NIET een Nazi was, zelfs gesteld dat ie met Hitler in overleg is geweest, inderdaad een paar jaar fout op mijn jaartal, alsof dat het verschil maakt. Daar gaat t niet om, toch? Als het daar wel omgaat zijn jullie nog met punten en komma's bezig als de toko allang gescaleerd is.
Wat jij vergeet is dat hij destijds zo ongeveer de enige was met zulke extremisitische ideeën. Waarom is dat gedeelte gegroeid IPV het vreedzame gedeelte? Oh ja, allemaal hun schuld, sorry :) Natuurlijk, geloof je dat zelf.
Toch maak je ook wat fouten; De jodenhaat onder moslims heeft vele redenen, maar het stamt al uit deze tijd
Nee, zoals je aangeeft, vanaf de tijd van MO, vanwege verloren oorlog, dus niet die tijd maar eerder 7e eeuw. dank u.
"De claim van de islam op Jeruzalem op religeuze gronden slaat al helemaal nergens op. Mo is nooit in Jeruzalem geweest." onzin, die claim komt uit het volgende voort;
De Bijbel zegt laatste profeet is Jezus. De tora zegt, jezus is nog niet gekomen. De Kuran zegt, wij geloven in Jezus maar was niet de laatste profeet, dat was MO. De claim op jerusalem komt dus voort uit het accepteren van bijv. jezus en het oude testament. De Kuran is niet een toaal nieuwe godsdienst, het is de volgende rivisie van de gestelde laatste profeet die bij hun niet Jezus was maar MO.
Als dat zo makkelijk was als je stelt hier, had israel hier allang bovenop gezeten, geloof me :)
Maar goed, kijk jij maar eens goed naar het ontstaan van Isis en AQ. chronologisch. Kom je erachter wat wij daarmee te maken hebben en dus ook met haar opkomsten in Nederland. NAast dat we ze als volk wel geholpen hebben door dat wij superleuke mensen zijn die andere vanwege hoofddoekje wat lang met de nek hebben aangekeken. Zonder ons leiderschap aan te spreken, komt veel onvrede wat zich nu bundeld via organisaties als ISIS vandaan.
Weet je trouwens meteen wat terrorisme te maken heeft met geld, federal reserve etc.
Overigens ben ik niet gelieerd aan beide door jou genoemde partijen. Lul dus geen onzin en kom niet met gedrochten van argumenten die nergens iets mee te maken hebben. Als je alleen d66 bent ofzo wanneer je deze feiten kent. pffff, wat een dom gedrag, veel meer achterlijk nog dan een hoofddoekverbod, waar onze eigen omas tot de dag van vandaag nog hoofddoekjes dragen, een hoofddoek verbod in een gemeentehuis, vanwege ONZE cultuur. pffff, sta je voor lul zeg. wat heeft dat nu opgelost? |
|
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
64253 Gemaakt: 2023-01-17
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
4876 Gemaakt: 2024-11-10
Respecteer de euthanasiewet
4695 Gemaakt: 2024-11-02
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
377 Gemaakt: 2024-11-09
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3496 Gemaakt: 2023-04-12
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
769 Gemaakt: 2024-11-07
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
1000 Gemaakt: 2024-02-19
Steun Poptempel De Kuip
1614 Gemaakt: 2024-10-12
Brandbrief niet passend onderwijs
181 Gemaakt: 2024-11-03
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1413 Gemaakt: 2024-10-23
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
96 Gemaakt: 2024-11-09
Zwembad de Trans moet open blijven!
1048 Gemaakt: 2024-10-31
“Geef Kwetsbare Kinderen in Twenterand Betrouwbaar Leerlingenvervoer!”
81 Gemaakt: 2024-11-13
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
84 Gemaakt: 2024-10-29
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
449 Gemaakt: 2024-11-03
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
622 Gemaakt: 2024-09-14
Schoolplein IKC Klimboom
69 Gemaakt: 2024-11-14
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
223 Gemaakt: 2024-11-01
Juridische erkenning van Indentured labour als misdaad tegen de menselijkheid
73 Gemaakt: 2024-11-06
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
52 Gemaakt: 2024-11-10