Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

De boemerang

/ #1000 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

2014-07-27 16:56

#984: Goedemorgen - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie U oordeel heeft u toch ook al klaar. In Luik (Belgie) hangen de bordjes al aan de ramen bij cafés dat honden welkom zijn maar Joden niet. Vind u dat werkelijk normaal en er zou niets van gezegd mogen worden volgens u. Ik vraag niet om de Gaza Israël problematiek hier in de straten en al helemaal niet extremisten die vrij spel krijgen met hun schandalige uitspraken. Ik vraag om een land waar dit gedrag niet getollereerd word en veiligheid voor de mensen die er wonen.

Neen, ik heb geen oordeel klaar. Ik constateer alleen maar dat degene die roept tegen discriminatie te zijn, vervolgens zelf minstens evenzeer discrimineert. Dat is geen oordeel, maar een constatering.

Niemand krijgt vrij spel in schandalige uitspraken. Als u meent dat de grenzen van het toelaatbare zijn overschreden, dient u daar aangifte van te doen. U kunt niet van de Procureur des Konings (in Nederland: de Officier van Justitie) verwachten dat deze alles zelf kan constateren. Alleen bij aangifte kan en zal justitie/de overheid moeten handelen.