Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

een mens

/ #6133

2014-08-02 13:32

"Van Aartsen heeft gezegd dat er tijdens de demonstratie van vorige week donderdag geen strafbare feiten zijn geconstanteerd door de politie", wat laf zoiets te zeggen in een rechtstaat. Wanneer de zwarte vlaggen tevorschijnen en mensen beginnen met roepen "Hamas, hamas, al de j*den naar het gas" met de nazi saluut erbij, en de politie geen strafbare constateert, is dit niet een symptoom dat iets niet goed werkt in deze staat/gemeente?
Wat mankeert deze politieagenten, of zijn ze blind, of doof, of dom, dom in de zin dat ze niet kunnen spreken en tegelijkertijd dat ze niet begrijpen waarvoor ze betaald woorden!
In plats van op te treden tegen de zware misstand, van Aartsen denkt alleen aan zichzelf te verontschuldigen, en dat is de reden dat hij moet opstappen! Hij kan de rechtsstaat niet representeren.
Of moeten we ook met z'n allen mongool worden? Sorry voor mijn gebrekkige taalgebruik, Nederlands is niet mijn eerste taal, maar de normen en waarden waarop dit land gebouwd is sta ik helemaal achter.