Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Grumblebomb

/ #6451 Re: Massa-executies door barbaren van ISIS in naam van Allah. Gesteund door wahhabieten uit Saoedi-A

2014-08-04 18:52

#6446: - Massa-executies door barbaren van ISIS in naam van Allah. Gesteund door wahhabieten uit Saoedi-Arabi 

Dit schokte mij nog het meest:

Het is morbide maar als je de nonchalante wijze van vuurwapengebruik ziet van deze IS-duivels... Ze zijn zelfs te lui om hun wapen zuiver te richten, waaruit duidelijk hun intense verachting blijkt voor alles menselijks dat leeft. Elke medicus en gevechtssoldaat weet dat als je de tijd hebt om iemand te treffen met een vuurwapen, een goed gericht schot nagenoeg meteen het bewustzijn kan uitdoven van het slachtoffer. Maar op het fimpje zie je dat de IS-beesten gewoon lukraak kogel na kogel op hun slachtoffers afvuren. Mensen worden in hun schouders getroffen bijvoorbeeld. Ze liggen te creperen....

Duitse soldaten die in 1942 moesten deelnemen aan executies namen nog de 'moeite' gedurende de eerste maanden van de Jodenvervolging goed gericht te schieten zodat het lichamelijk lijden beperkt werd. (die afgrijselijke filmpjes zijn te vinden op internet. ergens hiervoor heb ik er een gepost)

Ik ben me er volledig van bewust dat wat ik hier schrijf heel ver gaat. Maar nogmaals: het volkomen nonchalante vuurwapengebruik getuigd ervan wat voor een afzichtelijke criminelen deze IS- duivels zijn, maar bovendien dat ze plezier hebben in het lijden van mensen. En dat is hèt kenmerk van 100% sadisme

Verschrikkelijk bizar maar feit.