Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Gast

/ #7399 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-14 19:08

#7387: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  Ja, want diezelfde leuze hoor je tien tegen één ieder weekend wel ergens in een voetbalstadion in Nederland waar Ajax en Jong Ajax spelen. 

http://www.imolaoggi.it/2014/08/13/morte-agli-ebrei-morte-ai-cristiani-manifestazione-pro-isis-in-olanda/

"Zakhar zakhar al jahoed!" Dood, dood aan de joden (dit komt niet voot in het stadium).

Menheer, ik heb allang toegegeven aan jou theorien, Het voorbeeld van de man met het ijsje in het park vind ik jammer voor hem. Zolang hij begrijpt WAAROM mensen verkeerd reageren en iedereen aan elkaar kan uitleggen waarom, en zijn/haar excuses aanbiden vind ik het goed. Communicatie: iedere partij probeert de andere te begrijpen.

En het moet ECHT iedere partij. Niet alleen een partij.

U wilt het "echt"niet horen, eh?

Ik heb niets tegen moslems en tegen marokkanen. maar als ze dood aan iemand roepen , hebben ze een strafbare feit gepleegd. 

Meneer van Aartsem de politie, de staat en idereen moet iets van zeggen en doen. Wilt u dat niet, be my guest! Ik respecteer u, en hopelijk respecteer u mijn mening ook.

Ik wil niet aan de kant staand van diegenen die hebben de deportatie uit hun raam staan kijken zomnder niets te zeggen. Trouwens in Srebreniza....