Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Gast |
/ #7414 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2014-08-15 10:14#7401: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ja, nogmaals, roepen dat alle joden aan het gas moeten is ontoelaatbaar en degenen die dat geroepen hebben zullen daarvoor verantwoording af moeten leggen. Maar dat is niet aan jou of aan mij om daarover te oordelen. Het enige zinnige dat je kunt doen is proberen te ontdekken waarom mensen dat roepen en dáár wat aan doen. ...en in uw visie, hoe leggen deze mensen verantwoordelijkheid als de politie rapporteert dat "niets strafbaar is gebeurt"? En hoe leggen ze verantwoordelijkheid als J. van Aartsen zegt dat "niets ongewoons is geconstateerd" en hij niets doet? Moeten wij burger hem, of onze stad niet even helpen met zich herinneren waar we voor staan? Wie beschermt de Joodse burgers?
Trouwens, u begint uw post door te zeggen dat ik en u moeten niet oordelen, maar de rechter. En wat gebeurt het in een land waar de rechter oordeelt dat het verlvogen van de Joden geen strafbare feit is? Wat dan? Let op, dit is niet een fantasie van me, het is ECHT GEBEURT. Het begon met allerlee berichten dat de Joden de economie aan het verstikken waren, dat ze liezen en bloedzuigers van de wereld waren, dat ze de oorzaak van al het kawade waren, totodat het groeide tot een staatsvervolging van die volk! Niemand wilde het "zien", er was geen strafbare feit, iedereen kijkt naar de kolommen mensen die naar de treinen moeten...Tja, niet oordelen, kalm blijven, niet te gek doen... Nu, 70 jaar later, wat hoor je nog? "alle joden aan het gas"! In Syrie worden honderden duizend mensen vermoord, kinderen worden vergast en niemand zegt wat over Assad of over die rebellen die mensen gewoon huis per huis afslachten (hoe weet ik het?Want een van mijn collegas komt uit Syrie en hij heeft een broer die daar is gaan vechten en na enkele maanden is terug naar Sweden gegaag, totaal geschokkerd van alles wat hij heeft door de rebellen aan mensen, vrouwen en kinderen zien doen). De ONU zet geen rechtbank op om deze mensen te veroordelen, op straat komt geen demonstratie die "doodstraf voor Assad" roept, of "stop de rebellen" of weet ik veel. Wie roept "dood aan de ISIS", gezien dat ze eergisteren 500 Azidis hebben vermoord?
Nee, er komen VLAGGEN VAN ISIS in DEN HAAG om "dood aan de joden"te roepen! En we moeten "niet oordelen", klam blijven. rustig, er is niets mis aan de hand! In tegendeel,u publiceert stukjes gepubliceerd dat de ISIS door de joden opgericht is! Het is weer hun schuld! En daarna zegt u, "Ohi nee, ik bedoelde het niet zo, ik bedoelde dat niet alles wat je leest is waar". In tegendeel hebben honderden mongolen uw bericht gelezen, en die gaan aan honderden van uw vrienden die dingen vertellen, zonder te zeggen dat het een "grapje"was. In een week zijn ze allemaal zeker dat de genocide allemaal aan de joden te wijten is. Mijn complimenten! |
|
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
64305 Gemaakt: 2023-01-17
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
4909 Gemaakt: 2024-11-10
Respecteer de euthanasiewet
4700 Gemaakt: 2024-11-02
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
384 Gemaakt: 2024-11-09
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3500 Gemaakt: 2023-04-12
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
774 Gemaakt: 2024-11-07
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
1001 Gemaakt: 2024-02-19
Steun Poptempel De Kuip
1616 Gemaakt: 2024-10-12
Brandbrief niet passend onderwijs
181 Gemaakt: 2024-11-03
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1416 Gemaakt: 2024-10-23
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
96 Gemaakt: 2024-11-09
Zwembad de Trans moet open blijven!
1048 Gemaakt: 2024-10-31
“Geef Kwetsbare Kinderen in Twenterand Betrouwbaar Leerlingenvervoer!”
81 Gemaakt: 2024-11-13
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
84 Gemaakt: 2024-10-29
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
450 Gemaakt: 2024-11-03
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
624 Gemaakt: 2024-09-14
Schoolplein IKC Klimboom
71 Gemaakt: 2024-11-14
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
223 Gemaakt: 2024-11-01
Juridische erkenning van Indentured labour als misdaad tegen de menselijkheid
74 Gemaakt: 2024-11-06
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
53 Gemaakt: 2024-11-10