Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Gast

/ #8235 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land

2014-08-24 10:38

#8232: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land Nee hoor. Ik laat jou zien wat ook feit is en wat jij verkiest te negeren.

Je feit, dat er vreedzame moslims bestaan, negeer ik niet. Maar het heeft niets te maken met deze petitie. Jou feit negeert de gebeurtenissen en de feiten waarop dit petitie gebaseert is NIET.

Jou feiten brengen Theo van Gogh niet weer tot leven, en ze kunnen de motieven van zijn moord en de identiteit van de pleger niet veranderen

Jou feiten kunnen de duizenden dooddreiging tegen G Wilder en A H Ali niet laten intrekken (en het belastingsgeld die daarvoor nodig is niet sparen)

het is U die weigert dit simple feit te accepteren. En u debatteert 300 pagina lang om de streven van de mensen die de ogen niet dicht willen doen tegen te gaan.

U publiceert alleen antwoorden in het verdediging van de moslimsgemeenschap. Foto van vreedzame moslim demonstranten, fotos van deomonstraties van moslims tegen het terrorisme, artikels die tonen dat de palestijnen in Israel waren voor dat Mozes en zijn volgers daar aankwamen...

U heeft ALTIJD een tegenargument in het verdediging van de moslimsgemeenschap. Dit is uw overtuiging waarover ik heb, die ik feitelijk kan onderbouwen aan de hand van wat u zelfs zegt, schrijft en publiceert.

Wel, menheer, ik heb allang toegegeven dat er vreedzame moslims zijn. Ik heb er geen twijfels over. maar dit wetenschap annullert de feiten van Juli 14 in Den Haag niet. Er zijn namelijk twee verschillende fenomenen.

We hebben hier over de ISIS-fans, de demonstranted van "vergas de joden", "God bless Hitler", de Turkse jongens die op TV verklaren dat "als het maar een jood is, is het goed dat hij vermoord wordt", de mensen die verklaren ISIS-fans te zijn, de mensen die met ISIS vlaggen demonstreren, de mensen die journalisten met stenen bekogelen (net als diens idolen dezelfde journalisten onthoofden) enzovoorts enzovoort).

Geen enkel van u fotos  is in staat deze feiten uit te wissen. En u hindert de mensen die zich zorgen maken om al deze dingen. In tegendeel, geef u nooit toe dat deze feiten reel, aanwezig en bedreigen zijn (vooral voor de joodse burgers, en de journalisten!)