Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Eis het ontslag van Jozias van Aartsen.
Gast |
#8226 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land2014-08-24 10:14#8222: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land En je ziet werkelijk niet hoe blind jouw visie is? Voor de zovelste keer is uw antwoord leeg. Hier de historie 1. Een ISIS fan komt en verkaart hier in #8100 dat het teogestaan is om een ISIS-fan te zijn 2. Mijn commentaar "Deze mensen breken de fundering van onze samenleving omdat ze fan zijn van een beweging die (onder anderen) journalisten onthoofd" 3. U vraagt "Waarom zeg je "ze"? er ging om een enkel man en er zijn moslims die ook anders denken 4. Ik antwoord: uw heeft zelfs EEN HOOG nodig om te zien dat in de Schildrewijk meer dan een ISIS-fan liep! Daarom weet ik voorzeker dat er meer dan de man van #8100 rond loops. Wilt u alstublieft een oogje open doen en ZIEN wat de werkelijkeid is? 5. Uw antwoord: En je ziet werkelijk niet hoe blind jouw visie is? Uw antwoord is geen argument! Is totaal leeg, u WILT die ene hoog niet openen. U ziet confortabel met allebee ogen dicht, denkende dat alle moslims vreedzaam zijn. Ja, er zijn vreedzame moslims. Ik heb met hun GEEN ENKEL probleem. Ik heb WEL een probleem met die in den haag met ISIS-vlaggen stonden roepen "alle joden aan het gas". Ik heb WEL een problem met van Aartsen die eerst heeft verklaard dat er "geen strafbare feiten werden gepleegd"en daarna alle demonstraties heeft verboden. Zodoende heeft hij het probleem niet angepakt. Hij heeft alleen ervoor gezorgd dat die ISIS-fan niet op straat komen schreeuwen, maar ze zijn er nog wel! En dit is mijn laatste antwoord naar u. ALLES IS AAN U mEER DAN DUIDELIJK GEMAAKT MENHEER. De moslims die ISIS-fans zijn moeten hun gewetensovertuiging volgen en daar te gaan wonen waar ISIS heerst, zo dat ze gelukking en bevredigd kunnen leven. Dat is alles wat ik zeg. Ik zou u of geen vreedzaam muslim verplichten om naar iraq te gaan. Zolang zij aan de normen en waarden van vrijheid, tolerantie, werken en belastingbetalen zich houden waarom zouden ze weg moeten gaan? Maar die de sharia lief hebben, die de ISIS lief hebben. diegenen met de westerse overheid en samenleving NIET INSTEMMEN, die meoten gaan waar hun gewetensovertuiging hun leidt, ipv mijn gewetensovertuigig tegen ta gaan, mijn wereld te verpesten. Dit is de vrijheid waarvoor Nederland is altijd geweest, |
Gast |
#8227 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land2014-08-24 10:20#8226: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land Goed, als je alweer weigert te lezen wat ik schrijf, dan zijn we alweer uitgepraat. |
Gast |
#8228 Re: Re: Re: Re: Re:2014-08-24 10:20#8224: - Re: Re: Re: Re: En wat zou jij daar dan aan doen? Ik begin door deze petitie te steunen! Even aan het tweede kamer laten weten dat we dit in de gaten hebben. Dna moeten we samen gaan denken wat het beste is, om deze mensen te helpen een land te vinden waar ze gelukkig en bevredigd kunnen leven! Als de ISIS hun idealen representeert, dan moeten ze in Iraq gaan wonen. Daar zijn ze gelukkig Als de sharia hun levensomvatting is, er zijn tallozen landan die de sharia hebben. Daar moeten ze gelukkig en bevredigd gaan wonen. Laat hier de mensen wonen die met onze westerse normen en waarden akkoord gaan, wie ze ook zijn. Maar u, nota bene, argumenteert tegen onze streven |
Gast |
#8229 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land2014-08-24 10:21#8227: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land Blind mens, en ook nog hypocriet. het gaat goed met u Ik kan gewoon al mijn tijd en energie verspillen om de dingen in een zo eenwoudig mogelijk manier u uit te leggen, maar u zou altijd de blinde en de doof blijven spelen. Zelfs de feiten negeert u. U volgt gewoon een blinde geloof, net als de extremisten. Wel van een ander aarde, maar zo net een blinde geloof als die van de extremisten. U negeert namelijk de feiten |
Gast |
#8230 Re: Re: Re: Re: Re: Re:2014-08-24 10:23#8228: - Re: Re: Re: Re: Re: Als de ISIS hun idealen representeert, dan moeten ze in Iraq gaan wonen. Daar zijn ze gelukkig Dus je keurt het bestaan van een IS goed? |
Gast |
#8231 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2014-08-24 10:25#8230: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dus je keurt het bestaan van een IS goed? Ik niet, maar wie ben ik om mijn overtuiging op die ISIS-fans op te leggen? Als ze naar de tweede generatie hier in NEderland, alsnog zijn overtuigd dat DAT goed is, en dat joden vergast moeten woorden, en ze weigeren de normen en waarden van dit maatschappij te accepteren, ik zal ze helpen hun gewetensovertuiging te volgen, in plaats van hun geweten te forceren mijn overtuiging te accepteren. Dat is in respect met hun eigen VRIJE keuze! |
Gast |
#8232 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land2014-08-24 10:28#8229: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land Zelfs de feiten negeert u. Nee hoor. Ik laat jou zien wat ook feit is en wat jij verkiest te negeren. Jij kent mijn geloof niet eens, toch heb je er commentaar op. Jij kent mijn visie niet eens, toch heb je er commentaar op. Stop met het invullen voor en van anderen. Kijk naar de mens en zie dat hij/zij wellicht heel anders is dan jij (zonder informatie) al over hem/haar denkt. |
peter |
#8233 Re: Antizionist Hajo Meyer overleden2014-08-24 10:29#8210: - Antizionist Hajo Meyer overleden Hayo, een held is heengegaan ik zal hen nooit vergeten RIP |
Gast |
#8234 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2014-08-24 10:29#8231: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dat doe je wel, want je wil die mensen naar Iraq laten gaan, omdat ze daar zouden vinden wat ze zoeken. De IS, dus. Om die mensen daar naartoe te kunnen sturen, moet je de IS dus in stand houden, anders heb je niets meer om hen naar toe te sturen. |
Gast |
#8235 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land2014-08-24 10:38#8232: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land Nee hoor. Ik laat jou zien wat ook feit is en wat jij verkiest te negeren. Je feit, dat er vreedzame moslims bestaan, negeer ik niet. Maar het heeft niets te maken met deze petitie. Jou feit negeert de gebeurtenissen en de feiten waarop dit petitie gebaseert is NIET. Jou feiten brengen Theo van Gogh niet weer tot leven, en ze kunnen de motieven van zijn moord en de identiteit van de pleger niet veranderen Jou feiten kunnen de duizenden dooddreiging tegen G Wilder en A H Ali niet laten intrekken (en het belastingsgeld die daarvoor nodig is niet sparen)
het is U die weigert dit simple feit te accepteren. En u debatteert 300 pagina lang om de streven van de mensen die de ogen niet dicht willen doen tegen te gaan. U publiceert alleen antwoorden in het verdediging van de moslimsgemeenschap. Foto van vreedzame moslim demonstranten, fotos van deomonstraties van moslims tegen het terrorisme, artikels die tonen dat de palestijnen in Israel waren voor dat Mozes en zijn volgers daar aankwamen... U heeft ALTIJD een tegenargument in het verdediging van de moslimsgemeenschap. Dit is uw overtuiging waarover ik heb, die ik feitelijk kan onderbouwen aan de hand van wat u zelfs zegt, schrijft en publiceert. Wel, menheer, ik heb allang toegegeven dat er vreedzame moslims zijn. Ik heb er geen twijfels over. maar dit wetenschap annullert de feiten van Juli 14 in Den Haag niet. Er zijn namelijk twee verschillende fenomenen. We hebben hier over de ISIS-fans, de demonstranted van "vergas de joden", "God bless Hitler", de Turkse jongens die op TV verklaren dat "als het maar een jood is, is het goed dat hij vermoord wordt", de mensen die verklaren ISIS-fans te zijn, de mensen die met ISIS vlaggen demonstreren, de mensen die journalisten met stenen bekogelen (net als diens idolen dezelfde journalisten onthoofden) enzovoorts enzovoort). Geen enkel van u fotos is in staat deze feiten uit te wissen. En u hindert de mensen die zich zorgen maken om al deze dingen. In tegendeel, geef u nooit toe dat deze feiten reel, aanwezig en bedreigen zijn (vooral voor de joodse burgers, en de journalisten!)
|
Gast |
#8236 Re: Re: Re: Re: Re: Re:2014-08-24 10:39#8228: - Re: Re: Re: Re: Re: Even aan het tweede kamer laten weten dat we dit in de gaten hebben. … Maar u, nota bene, argumenteert tegen onze streven "We', 'onze'. U spreekt duidelijk niet voor u zelf. Mag ik mij scharen in het rijtje dat vraagt wie is die 'we'? |
Gast |
#8237 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2014-08-24 10:44#8234: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dat doe je wel, want je wil die mensen naar Iraq laten gaan, omdat ze daar zouden vinden wat ze zoeken. De IS, dus. Om die mensen daar naartoe te kunnen sturen, moet je de IS dus in stand houden, anders heb je niets meer om hen naar toe te sturen. U bent (weer) in een schizofreen denkpatroon gevallen, net als #8100 "moet je de IS dus in stand houden" Ik heb de ISIS niet opgericht, ik steun de ISIS niet en daarom moet ik me geen zorgen maken om hoe die in stand moet blijven! het is niet mijn verantwoordlijkheid. De mensen die dat hebben opgericht, en diegenen die daarvan fan zijn, die moeten gaan denken hoe het in stand gehouden moet woorden. Als op een dag de ISIS weg is zal ik even gaan horen wat de mensen nu denken. Vinden ze de normen en waarden van Nederland okee? Dan kunnen ze blijven. Willen ze de sharia? Op, naar een land met de sharia. Vinden ze dat de joden vergast moeten woorden? Op, naar een land die openlijk voor de vergassing van de joden is. Voor iedereen zijn idealen en zijn land. We zijn allemaal burgers van de wereld. Iedereen die VRIJ kiest om hier te wonen moet zich aanpassen aan de normen en waarden die hier gelden, anders is hij vrij om te gaan waar de noormen en waarden passen met zijn idealen
|
Gast |
#8238 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2014-08-24 10:47#8236: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: "We', 'onze'. U spreekt duidelijk niet voor u zelf. Mag ik mij scharen in het rijtje dat vraagt wie is die 'we'? Ik, en grumblebomb en MEER DAN 17.000 (zeventienduizend) mensen die de petitie hebben ondertekent. Dumbo. |
Gast |
#8239 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons l2014-08-24 10:48Waarom leg je me ALWEER woorden in de mond? Waar heb ik gezegd niet te accepteren dat van Gogh vermoord is? Waar heb ik gezegd te negeren dat Wilders en Hirshi Ali bedreigd zijn? Stop met dat steeds weer verdraaien van woorden en woorden in de mond leggen die NOOIT gezged zijn!!! Ja, ik heb altijd een tegenargument en ik heb je ook al meer dan een dozijn keren uitgelegd waarom ik dat tegenargument geef. Maar jij luistert niet, ontkent het en gaat vervolgens gewoon door met mijn gelijk te bewijzen. "Wel, menheer, ik heb allang toegegeven dat er vreedzame moslims zijn." Nou, je hebt beweerd dat sjiiten 'lief' zijn en dat soennieten om de dooie dood niet deugen. Dat is toch precies alles op één hoop vegen en alles over één kam scheren? Nou dan! Zolang jij hier ongenuanceerde onzin blijft schrijven, zal ik jou de keerzijde laten zien. Maar jij bent minstens even hardleers als de geradicaliseerde moslim om zelfs maar een glimp van die ander kant, die andere werkelijheid te WILLEN zien. |
Gast |
#8240 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2014-08-24 10:50#8238: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dus jij en jij en heel veel jij's die de petitie hebben ondertekend? |
Gast |
#8241 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2014-08-24 10:52#8237: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Werkelijk? Ben je werkelijk zo dom? Die mensen kunnen alleen maar daar naartoe gaan als die IS er is. Dat betekent dan toch dat het jou volkomen worst is dat die IS er is. |
Gast |
#8242 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in o2014-08-24 10:52#8239: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons l Waarom leg je me ALWEER woorden in de mond? Waar heb ik gezegd niet te accepteren dat van Gogh vermoord is? Waar heb ik gezegd te negeren dat Wilders en Hirshi Ali bedreigd zijn? Stop met dat steeds weer verdraaien van woorden en woorden in de mond leggen die NOOIT gezged zijn!!! U kunt niet lezen, of ik leg me niet goed uit. Ik zeg NIET dat u de moord van van Gogh negeert! Ik zeg alleen dat u, met al de vreedzaam moslim fotos, ga er vanuit dat er geen degelijke gewaar is, want er zijn vreedzame moslims. We (zeventienduizend+ petitietekenaars) zien een gewaar en met deze petitie willen we bekend maken dat we willen dat werkende maatregelen genomen woorden om de maatschappij voor dit gevaar (die heeft geleid tot van Gogh's moord, en de bedreigingen tegen Wilders en Ali) te beschermen. U spreekt ons tegen, door de vreedzama muslims bewijzen naar voren te brengen. Die vreedzame moslims heb ik niets tegen! Ik wil dat opgetreden wordt tegen die geweldadige |
Gast |
#8243 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2014-08-24 10:52#8237: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: We zijn allemaal burgers van de wereld. Juist, maar jij bepaalt wie waar mag wonen. |
Gast |
#8244 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2014-08-24 10:54#8241: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Werkelijk? Ben je werkelijk zo dom? Die mensen kunnen alleen maar daar naartoe gaan als die IS er is. Ik begin te denken dat u dezelfde van #8100 bent, of jullie zijn allebei onlogisch. vervangt met "ISIS", wat voor ideale deze geweldadige moslims hebben, de sharia, de vergassing van de joden, de ISIS, het verwoesting van de journalistiek, Noem maar op. Ik wil ze sturen waar een land waar hun dagelijkse idealen (aspiration of the day) ligt.
|
Gast |
#8245 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit2014-08-24 10:58Man, man, man. Als iemand zegt het gras groen is, dan kan ik je laten zien dat er ook geel gras is en bruin gras. Blauw gras, zelfs. Betekent dat dan dat ik ontken dat er groen gras is? Nee, ik laat jou alleen maar zien dat er meer onder de hemel is dan wat jij en velen met jou noemen. Jij laat alleen maar kwaaie soennieten zien, ik laat zien dat er ook andere, niet kwaaie zijn. Jij laat alleen maar de stenengooiers zien, ik laat jou ook zien dat er moslims waren die die stenengooiers probeerden tegen te houden. Betekent dat dan dat ik denk dat er alleen maar goeie moslims zijn? Nee, ik laat jou alleen maar zien dat er meer onder de hemel is dan wat jij en velen met jou benoemen. Ik heb jou ook laten zien dat er binnen de joodse gemeenschap andere geluiden zijn over Israël en het zionisme. Betekent dat dan dat ik denk dat alle joden tegen Israël en het zionisme zijn? Nee, ik laat jou alleen maar zien dat er meer onder de hemel is dan wat jij en velen met jou denken. Jij blijft maar invullen wat ik denk, wie ik ben, wat mijn visie zou zijn. Jij weet helemaal niets over mij. Wees dan ook zo fatsoenlijk om jouw oordeel over mij achterwege te laten. Ook dat, 'menheer', hoort bij de 'normen en waarden' van dit land, waar jij zo de mond vol van hebt. |
Gast |
#8246 Invullen voor en van anderen2014-08-24 11:00#8244: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ik begin te denken dat u dezelfde van #8100 bent
Q.E.D
|
Gast |
#8247 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2014-08-24 11:01#8244: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Maakt geen flikker uit hoe je dat land wilt noemen, als je ze daarheen wilt sturen, dan moet dat land er dus zijn, anders kun je ze er niet heen sturen. Dus keur je het bestaan van dat land goed, want anders kun je ze er niet heen sturen. |
Gast |
#8248 Orgie van haat in Amsterdam2014-08-24 11:40Van een onzer verslaggeefsters AMSTERDAM, zondag -
Een pro-Gazademonstratie op de Amsterdamse Dam is gistermiddag ontaard in een uitspatting van wanstaltige leuzen.
„Ik ben klaar met deze zionistische honden die uit zijn op ons geld en bloed!”, riep rapper Appa, één van de sprekers, vanaf het podium. De Vlaamse activist Abu Jahjah was het roerend met zijn voorganger eens. „Ik ben trots om op hetzelfde podium te staan als Appa, hij heeft alles al gezegd.”De komst van deze twee extremisten maakten dat de SP slechts uren voorafgaand aan de demonstratie, die om 14.00 uur op de Dam in Amsterdam begon, afhaakte. De politieke partij kon zich niet achter eerder gedane uitingen van de twee scharen. Ook minister Timmermans moest het ontgelden. Hij werd uitgescholden voor psychopaat.„Nederland is als bondgenoot van Israël medeplichtig aan de misdaden die plaatshebben in Gaza. Wij verafschuwen de houding van de Nederlandse politiek en zullen zolang dit voortduurt doorgaan met het organiseren van acties en demonstraties”, aldus organisator Back to Palestine. De gemeente Amsterdam ziet het recht op demonstreren als iets heiligs en verbood de bijeenkomst daarom niet. De politie verrichtte één aanhouding wegens verstoring van de openbare orde.
Heb deze demo bekeken en voelde grote afkeer. De haat en woede droop er vanaf. De hypocrieten. Waarom rotten deze parasieten niet op naar een ISIS Moslimland? waarom blijven ze hier? Ze hebben een dubbel paspoort. Het Nederlandse paspoort wordt wordt misbruikt voor uitkeringen. Ze wijzen onze democratie af.
Ga a.u.b. weg en kom nooit meer terug.
Den Haag is vol met dit haat tuig, Amsterdam zit er vol mee etc.
|
Gast |
#8249 Anti Hamas tuig statement2014-08-24 11:45Nearly 200 Hollywood Actors and Execs Sign Pro-Israel, Anti-Hamas Statement
Nearly 200 Hollywood actors and executives have signed Creative Community for Peace's pro-Israel, anti-Hamas open letter. The document states that the undersigned “are saddened by the devastating loss of life endured by Israelis and Palestinians in Gaza.” It denounces suffering on both sides and calls for peace in the region. “Hamas cannot be allowed to rain rockets on Israeli cities, nor can it be allowed to hold its own people hostage,” the statement chastised. “Hospitals are for healing, not for hiding weapons. Schools are for learning, not for launching missiles. Children are our hope, not our human shields.” http://www.thewrap.com/israel-hamas-hollywood-creative-community-for-peace/
|
Gast |
#8250 Stop het GIF vanuit de Islam, Stop met wegkijken! Stop de Jodenhaat!2014-08-24 11:52Iedereen die dit aan zag komen en ons wijst/heeft gewezen op het gevaar (gif) voor onze democratie: Zie hier de uitkomst. Joden en homo's worden gehaat en belaagd in Nederland en heel veel andere landen en dat is al jaren aan de gang. Stop met wegkijken en sta op! |
|
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
64090 Gemaakt: 2023-01-17
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
4719 Gemaakt: 2024-11-10
Respecteer de euthanasiewet
4686 Gemaakt: 2024-11-02
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
761 Gemaakt: 2024-11-07
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
346 Gemaakt: 2024-11-09
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3480 Gemaakt: 2023-04-12
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
1000 Gemaakt: 2024-02-19
Steun Poptempel De Kuip
1610 Gemaakt: 2024-10-12
Brandbrief niet passend onderwijs
180 Gemaakt: 2024-11-03
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1404 Gemaakt: 2024-10-23
Zwembad de Trans moet open blijven!
1047 Gemaakt: 2024-10-31
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
94 Gemaakt: 2024-11-09
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
449 Gemaakt: 2024-11-03
“Geef Kwetsbare Kinderen in Twenterand Betrouwbaar Leerlingenvervoer!”
79 Gemaakt: 2024-11-13
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
84 Gemaakt: 2024-10-29
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
621 Gemaakt: 2024-09-14
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
213 Gemaakt: 2024-11-01
Juridische erkenning van Indentured labour als misdaad tegen de menselijkheid
73 Gemaakt: 2024-11-06
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
52 Gemaakt: 2024-11-10
Schoolplein IKC Klimboom
50 Gemaakt: 2024-11-14