Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Gast

/ #8239 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons l

2014-08-24 10:48

#8235: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons land 

Waarom leg je me ALWEER woorden in de mond? Waar heb ik gezegd niet te accepteren dat van Gogh vermoord is? Waar heb ik gezegd te negeren dat Wilders en Hirshi Ali bedreigd zijn? Stop met dat steeds weer verdraaien van woorden en woorden in de mond leggen die NOOIT gezged zijn!!!

Ja, ik heb altijd een tegenargument en ik heb je ook al meer dan een dozijn keren uitgelegd waarom ik dat tegenargument geef. Maar jij luistert niet, ontkent het en gaat vervolgens gewoon door met mijn gelijk te bewijzen.

"Wel, menheer, ik heb allang toegegeven dat er vreedzame moslims zijn."

Nou, je hebt beweerd dat sjiiten 'lief' zijn en dat soennieten om de dooie dood niet deugen. Dat is toch precies alles op één hoop vegen en alles over één kam scheren? Nou dan!

Zolang jij hier ongenuanceerde onzin blijft schrijven, zal ik jou de keerzijde laten zien. Maar jij bent minstens even hardleers als de geradicaliseerde moslim om zelfs maar een glimp van die ander kant, die andere werkelijheid te WILLEN zien.