Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Gast

/ #8242 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in o

2014-08-24 10:52

#8239: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Wegkijkers van Nederland IS is een feit in ons l Waarom leg je me ALWEER woorden in de mond? Waar heb ik gezegd niet te accepteren dat van Gogh vermoord is? Waar heb ik gezegd te negeren dat Wilders en Hirshi Ali bedreigd zijn? Stop met dat steeds weer verdraaien van woorden en woorden in de mond leggen die NOOIT gezged zijn!!!

U kunt niet lezen, of ik leg me niet goed uit.

Ik zeg NIET dat u de moord van van Gogh negeert!

Ik zeg alleen dat u, met al de vreedzaam moslim fotos, ga er vanuit dat er geen degelijke gewaar is, want er zijn vreedzame moslims.

We (zeventienduizend+ petitietekenaars) zien een gewaar en met deze petitie willen we bekend maken dat we willen dat werkende maatregelen genomen woorden om de maatschappij voor dit gevaar (die heeft geleid tot van Gogh's moord, en de bedreigingen tegen Wilders en Ali) te beschermen.

U spreekt ons tegen, door de vreedzama muslims bewijzen naar voren te brengen. Die vreedzame moslims heb ik niets tegen! Ik wil dat opgetreden wordt tegen die geweldadige