Laat JOHN DE MOL (SR)per direct het pest gedrag stoppen in Utopia

Gast

/ #188

2014-09-03 22:09

Het is ontoelaatbaar hoe een groepje mensen in Utopia (vooral Ruud, Ivan, Marjet, Charlotte, René en LauraB) een medebewoonster te gronde richten door opruiend roddelen, afbreken, en zoals vanochtend (woensdag 3 september) door Ruud en ivan die eieren kapot gooien op een vloer die zij net aan het boenen was.

Praten over haar in de trant van "ik hoop dat zij haar nek breekt" (dixit Billy-Marjet) en zoals Ruud vanmorgen: "jij bent als een een hond en als je fouten maakt straf ik je af....."  en dan dit alles nog over de ether uitzenden via de streams vind ik het laagste van het laagste.  Al deze pesterijen zijn gericht op één persoon, nl. Isabella, en komen voort uit jaloersheid omdat zij succes heeft met een CD opname met Wolter Kroes....

Ik acht John de Mol en SBS6 verantwoordelijk voor het slechte voorbeeld dat hierdoor aan kinderen en jeugdigen wordt gegeven..... Subtiel zenden zij hiermee het signaal uit  dat pesten O.K. en zelfs grappig is .....

STOP DIT NARE GEDRAG EN STEL EEN VOORBEELD DOOR DE TWEEE HOOFDVERANTWOORDELIJKEN, RUUD en IVAN  NAAR HUIS TE STUREN!!!!

Het meeste moeite heb ik nog met de leugenachtige verslaggeving op SBS6, waarop zij het vernederende en absoluut niet te tolereren gedrag van vanmorgen met de eieren afdoen als "een ei laten vallen".... een ongelukje dus! Hiermee bevestigen zij opnieuw dat zij achter dit laakbare gedrag staan en het goed vinden... Shame on you, alle mensen die betrokken zijn bij dit baggerprogramma!En voor de mensen die geinteresseerd zijn in de waarheid: het filmpje staat op Utopiagekte....