Laat JOHN DE MOL (SR)per direct het pest gedrag stoppen in Utopia

Florentina

/ #199 Pesten

2014-09-03 22:42

Er is in het begin al eens iemand met een bezem geslagen tot bloedens aan toe . Zover als ik weet is daar toen niets mee gedaan ?. Vraag mij dus af waarom er regeltjes zijn opgesteld als daar toch niet aan gehouden wordt . ( volgens mij mepte Charlotte met die bezem ?? ) . Zij is er niet uitgestuurd rararararara ... Zijn totaal losgeslagen daar en niemand die hun gecorrigeerd heeft in hun aso vloek & gescheld & kwetsend gedrag naar de ander toe en dat alleen omdat oa Isa succes heeft met haar cd met Wolter Kroes . Nu komen die 3 á 4 nog meer met hun ware karakters naar boven . Zijn echt echt ziekelijk jaloers , dus pesten en treiteren maar . JdeM / Talpa zijn dus niet consequent bezig . Zulke horen er gelijk uitgetrapt te worden bij / met geweld , geen discussie over mogelijk . Kinderen houden er al een trauma van over als zij gepest worden en dat geldt dus ook voor de volwassenen zoals ; Isa . Daar ga je toch kapot aan , wetende dat die 3 á 4 in no time weer los barsten met dat getreiter . Klopt Gast #190 ; dat halt toe moeten roepen had het programma zelf moeten doen , zij hadden gelijk moeten ingrijpen , maar helaas helaas , regie blert alleen maar ; zendertjes / controleer jullie zendertjes <---- lekker belangrijk , als er verderop iemand uitgescholden wordt door een stel lafaards die in hun uppie totaal niets voorstellen , maar wel durven met een paar anderen erbij .