Laat JOHN DE MOL (SR)per direct het pest gedrag stoppen in Utopia

Gast

/ #339

2014-09-05 21:01

Ik ben vroeger op de basisschool dagelijks gepest. Later ook op de middelbare en de school daarna. Je voelt je een NIKS. Helemaal niets. Je bent het niet waard om zelfs maar de adem te ademen omdat het voor een waardevol mens is en niet voor jou. Pas rond mijn dertigste begon ik er bovenuit te kruipen. Jaren van mijn leven ben ik kwijt. Sommige kansen heb ik niet gehad omdat ik niet geloofde dat ik het waard was om zelfs maar te leven. Dat doet pesten met je. Het maakt je kapot geestelijk helemaal kapot. Nu pik ik het niet meer. Ik ga zelfs vechten als het moet maar niemand krijgt mij meer klein. Ik haat de mensen die het me aan hebben gedaan. Tenzij ze het toegeven en excuses aanbieden. Zelfs nu als ik contact probeer te krijgen met kinderen van vroeger uit mijn klas, wordt er niet gereageerd. Dat maakt me zooooo boos. Mensen, leer hiervan. Pest niet en als je gepest wordt ga een training volgen zoals rots en water. En ga in jezelf geloven. Je bent het waard om te leven. Echt waar!!!!!!!!