Laat JOHN DE MOL (SR)per direct het pest gedrag stoppen in Utopia

Gast

2014-09-05 11:39

Schandalig dat volwassen pubers dit moeten doen van de regie hoe ziek of hoe ver kan je gaan cq zakken ??

Gast

#327 Re: Re: waar is Wolter ?

2014-09-05 11:50

Gast

#328 Re: Wolter doe iets !

2014-09-05 11:51

Gast

2014-09-05 12:19

Ik vraag me af of JdM zelf kijkt en of hij dit zelf niet heel oneerlijk vindt tegenover isabel?
gast

2014-09-05 13:02

Ivan is vandaag wéér tegen Isa uitgevallen.

Isa werd er bang van.

Komt de Utopia krant met het topic daar over : "storm in een glas water"

Ze leren het nooit daar bij Talpa en de Utopia regie / redactie.

Rika

2014-09-05 14:33

het is echt gewonn schndaalig daaro ze pesten de 1 en als ze klaarijn de ander meestal Iesa maar ook soms met zyn allen de mol moet erwat aan doen want die zoon van hem is ook ertegen.

Florentina

2014-09-05 17:07

Ik denk niet dat Dhr JdeM de tijd neemt om zelf eens alles terug te kijken samen met DE partijdige regie . Zijn te druk om hun zakken te vullen . Wat kan het hun boeiuh dat er straks een paar uit Utopia getraumatiseerd zijn ? Ach uit het oog dus ook uit het ♥ hart ♥ nietwaar Dhr JdeM ? Neem U verantwoording en zorg ervoor dat de 3 juiste treiteraars uit Utopia ´getrapt´worden . Zij zijn nl de rotte appels . Objectief blijven zonder een voorkeurs behandeling .

Gast

2014-09-05 17:24

Gooi die gore Ruud er nu toch eens uit. Hij denkt omdat hij vanaf het begin in utopia zit dat hij ontastbaar is en daardoor alles kan doen wat in het dagelijkse leven absoluut een no no is.
Verder is het de grootste viespeuk van utopia, dan hebben ze het over de "zwerver" dat dat een viespeuk is maar die ruud.. iechhhh alleen uit dat haar haal je 20 flessen olie om een koe lekker mee te masseren. ERUIT MET DEZE VIESPEUK DIE DENKT ALLES TE MOGEN DOEN. Maar dat is iets van John de Mol SR niet durft omdat dit vieze ventje de kijkcijfers wat omhoog zou halen.

Nog beter is om de complete oude garde eruit te bonjouren allemaal zijn het egotrippers en zet er maar mensen in die wel actief bezig willen zijn met het verdienen van geld, want dat blijkt het doel te zijn van Utopia ipv een ideale wereld te maken maken ze er nu eentje waar velen nooit of te nimmer in willen wonen.

Gast

2014-09-05 18:38

Stoppen met isabel pesten john de mol.grijp op tijd in en niet door ze eruot laten stemmen
Florentina

2014-09-05 19:49

Betwijfel ik of Isa beter af is om in Utopia te blijven zitten . Het is wel zo dat de meesten nu schijnheilig ´lief en aardig´ zijn en hoe komt dat ? Isa brengt geld in het laatje met verkoop van haar CD´s en kijk dat verandert de zaak opeens , want hoe makkelijk is het nu om over haar rug hun € euro kluis te spekken zonder dat die treiteraars er zelf ook maar iets voor hoeven te doen .Verder zijn die 3 lief en aardig want zij weten (nog) niet wie er naar huis wordt gestuurd dus tadaaaaaaaaa slijm slijm slijm doen die 3 vlooien en luizen bollen . Ik wist het wel als Isa mijn dochter zou zijn geweest .

Florentina

2014-09-05 20:00

Ik lees net bij Utopia gekte dat Ivan Ruud tips heeft gegeven hoe hij moet handelen zodat hij niet naar huis hoeft volgende week hahahaha . Wordt al zieliger daar tsssssssssssssss . Ivan gaf als tip ; blijven zeggen Ruud dat jij hier in Utopia nog zoveel moet doen en moest dat dan blijven overdrijven . Verder staat er ook ; Ruud zegt ook dat hij al een goede klik heeft met ; Chris & Mark , wordt al gekker daar tsjonge jonge jonge . Wordt hoog en hoog en hoog tijd dat Ruud vertrekt daar en zo snel mogelijk ook . Scheelt weer 1 scheld en vloek en treiter kanon minder . gaat Billy ook gelijk huilend achter hem aan en dat is dan nummer 2 ☻☻ .

Gast

2014-09-05 20:06

Wat super goed dat jullie hier aandacht aan geven dit asociale gedrag van Ruud en Billy is absoluut onacceptabel en moet bestraft worden met onmiddellijke uitzetting uit Utopia.

Gast

#338 Re:

2014-09-05 20:11

#332: Florentina -  

Helemaal mee eens en ik denk als J.de Mol kijkers wil houden moet hij Ruud er wel uitgooien, als die erin blijft kijkt er nog geen hond meer en dan is Utopia ook zo van de buis.

Gast

2014-09-05 21:01

Ik ben vroeger op de basisschool dagelijks gepest. Later ook op de middelbare en de school daarna. Je voelt je een NIKS. Helemaal niets. Je bent het niet waard om zelfs maar de adem te ademen omdat het voor een waardevol mens is en niet voor jou. Pas rond mijn dertigste begon ik er bovenuit te kruipen. Jaren van mijn leven ben ik kwijt. Sommige kansen heb ik niet gehad omdat ik niet geloofde dat ik het waard was om zelfs maar te leven. Dat doet pesten met je. Het maakt je kapot geestelijk helemaal kapot. Nu pik ik het niet meer. Ik ga zelfs vechten als het moet maar niemand krijgt mij meer klein. Ik haat de mensen die het me aan hebben gedaan. Tenzij ze het toegeven en excuses aanbieden. Zelfs nu als ik contact probeer te krijgen met kinderen van vroeger uit mijn klas, wordt er niet gereageerd. Dat maakt me zooooo boos. Mensen, leer hiervan. Pest niet en als je gepest wordt ga een training volgen zoals rots en water. En ga in jezelf geloven. Je bent het waard om te leven. Echt waar!!!!!!!!
Florentina

#340 # 339

2014-09-05 21:50

U praat dus helemaal uit eigen ervaring #339 gast , omdat U zo gepest en getreiterd bent . Heeft U het zwaar moeten hebben gehad zeg brrrrrrr , dan weet U ook heel goed hoe oa Isa zich moet voelen met die Isa pest en treiter campagne . Helaas zijn de klasgenootjes in U geval nog te beroerd om hun excuus aan te bieden . Kijk daar krijgt U de verloren jaren niet mee terug , maar zal wel een hoop schelen een WELGEMEENDE excuus dan wat recht uit hun hart komt en niet dat ´gemaakte excuus ´ in Utopia , want dat MOEST vanuit de regie en dat is zo nep als ik weet niet wat .

Gast

2014-09-05 23:16

die  verklaring van  talpa/regie  nou   gewoon  belachelijk .fysiek gewelk  word  gebruikt dan pas optreden nou  wat werd er gedaan toen lot gat  in hoofd  sloeg   bij  gio niets,  toen ruud  dennis  duwde en tegen een tafel  kwam   niets  en wat doen ze nu  weer niets en  ivan  en ruud en billy mogen gewoon doorgaan  maar  gooien  er  een streamlock  op  zodat wij maar niet  zien.  zegt genoeg   over  hun  dat ze het normaal vinden  om   mensen  fysiek en geestelijk  kapot te       maken . ruud   mag  dus gewoon doorgaan  om ook mensen   buiten utopia  maar noemen wat  hij wil, bijstandsmoeders die echt  hun kind  geen feest kunnen geven belachelijk maken, en ga zo maar door.  ivan  die  isa  blijft   pakken  door kleine  dingen  : anuleringsmailtjes  terug sturen  over  haar cd, markt  extra shift op en tickets  op  vol zetten  terwijl er  nog zijn,  andere  blijven opsteuken  samen met  ruud,  dus zegt  nog genoeg als isa  blijft   ze  nog  veel verder gaan.  ik  ben bang  dat  de laatste 4 maanden  niet allen isa  meer  pispaaltje  word   want nico  beginnen ze nu ook al tegen  en wie zal de volgende  zijn gio 

Gast

2014-09-06 06:32

Ruud, Billy, Ivan te erg voor woorden!

Gast

2014-09-06 10:01

Ik vind het schandalig dat zoiets ergs als pesten waar zoveel mensen moeite voor doen om te stoppen door zo'n dom programma gewoon op tv laat zien
Wat een voorbeeld zeg!!

Gast

2014-09-06 14:13

Ruud en Billy zijn het probleem van een hele slechte sfeer binnen Utopia.
Isa of je nu fan bent of niet kan gewoon niet uiting geven van haar succes. wat ze ook doet hoe ze ook doet het wordt nooit begrepen.
Ruud en Billy zijn 2 mensen die mij inziens de boel continue opruien is het niet met anderen dan zorgen ze met z'n tweeën voor een hopeloze sfeer

Gast

2014-09-06 17:58

Talpa zou dit gedrag niet moeten toestaan. Fysiek geweld is er ook al geweest in Utopia. Helaas is ook hier weer.. geld regeerd de wereld. Als je geld hebt mag je alles doen... jammer.
gast

2014-09-06 19:39

Nu wordt er weer een leugen de wereld in gebracht door Ivan en Joey.

Isa zou vannacht met Gio in het zwembad sex hebben gehad.

Door meerdere streamers is inmiddels bevestigd dat zij het zwemmen gezien hebben en dat er HELEMAAL NIETS is gebeurt ook niet zoenen.

Utopia heeft nu echt zijn dieptepunt berijkt ( tot nu toe )

Florentina

2014-09-06 20:30

En wat dan nog . Stel he stel dat zij samen wel sex hebben gehad in het zwembad ? Kijk eens wat die 2 knorrende varkens ( Billy & Ruud ) in het openbaar hebben gedaan zonder enige schaamte gevoel , dat is pas aso brrrrrrrr brrrrrrrrrrr brrrrrrrrrrrr . Maar nee daar hoor je opeens NIEMAND over , dus ook nu blijkt wel weer dat het treiteren / pesten / intimideren / provoceren gewoon door blijft gaan in utopia , maar tsja regie is en zal partijdig blijven zoals gewoonlijk dus daar zal weer niets over gezegd worden . JdeM en DE regie vast erg erg erg bang voor die 3 domme oproer kraaiers . Ohw nee zijn vriendjes van elkaar ;-) , dus hoezo objectief ? Dus notttttttttttt !!! Eruit met die varken samen met haar 2 zwijnen hoppa korte metten ermee . Die 3 zijn DE verrotte appels in Utopia , maar gezien de ontwikkelingen daar ? Betwijfel of dit allemaal wel goed zal gaan aflopen . Psychopaat ( René ) heeft hakjes? voor  Vanesse gekocht , arme Vanessa is zo sielug ;-) klaag klaag klaag en yesssss was er één gevoelig voor ( René ) . Wordt vervolgd ☻☻☻

Gast

2014-09-07 09:55

hoe ver wil talpa nog doorgang op deze manier.
ze helpen gewoon mee om iemand onderuit te halen.
wat is dit voor tv ik hoop dat ze goed last mee krijgen.
kijk nu is wat ze weer normaal vinden wat ruid gedaan geeft met de melk.

Merel

#349 Re:

2014-09-07 11:56

#348: -  

Eigenlijk zouden de mensen die pannenkoeken hebben gegeten er ziek van moeten worden(begrijp me goed niet dat ik dat die mensen gun)maar dan wordt er misschien aan de bel getrokken dat Ruud WEER zgn.leuk was hetzelfde met die taart deze gozer spoort niet deze grappen moet hij thuis uit halen of bij Marjet,hopelijk als hij er uit gaat wachten ze hem op en bekogelen ze hem met eieren.

Spuciman

#350 raar

2014-09-07 13:55

Ik stel voor te stoppen met kijken naar Utopia als u zich hier aan ergert. Alsof er voor de rest wel dingen in Utopia gebeuren waar kinderen wat van kunnen leren, kom op zeg. Dat krijg je als je 15 malloten van bedenkelijk niveau bij elkaar in een hok zet.