wijsteunenAlfredJanssen

niek

/ #62 ik ben ongelofelijk verontwaardigd bij het ontslag van zo'n superdokter!

2014-10-03 08:40

.... ik las deze morgen het krantenknipsel, en schrok me een bult! 
8 jaren geleden had ons moeder een zo goed als niet meer te genezen kanker.
Dr. A. Janssen heeft bij de vaststelling supersnel gereageerd: de vrijdagavond, na een volle dagtaak, tot laat in de nacht nog geopereerd, (kankergezwel zat vastgegroeid aan spierweefsel etc...) niemand geloofde er nog in (hijzelf besefte ook hoe klein de slaagkansen waren),  en zie! het is hem gelukt ! Hij was zelf dolgelukkig bij de nacontroles toen hij zag dat ze  jaar na jaar verbeterde, en de kanker volledig wég was! 

mijn moeder, ondertussen 85 jaar, geniet en is vol levensvreugde (nog méér en intenser als je eenmaal door het oog van de naald gekropen bent) 

Wij stuurden Dr. Alfred François met ganse familie dan ook een hartelijke bedankkaart voor zijn bekwaamheid en zijn gedrevenheid.  

De titel van het krantenknipsel is dan ook terecht: "Zoveel levens gered. Zo'n dokter stuur je toch niet weg. "

Ik kan ook begrijpen dat zo'n gedreven arts, misschien niet de gemakkelijkste mens is, en ook van zijn collega's het onderste uit de kan wil halen... 

Besluit: Lees ik dat iemand hier bestraft wordt bestraffen om zijn enthousiasme en omdat hij zijn werk té goed doet?