wijsteunenAlfredJanssen

Gast

/ #165

2014-10-04 22:03

Toen Ingeborg Depoorter mij het verhaal vertelde en mij vroeg of ik de petiitie wilde tekenen, twijfelde ik daar geen moment aan. Kan de dag nog heel goed voor de geest halen dat de deur van mijn osteopaat open ging en dat niet Ingeborg daar stond maar een collega, ik schrok, het voelde niet goed.... En dat gevoel dat klopte, Ingeborg was ziek....een zware en lange strijd, maar deze werd overwonnen... Ik was blij, gelukkig en gerustgesteld toen zij de deur weer open deed! Daar was ze weer, mijn optimistische, gezellige, vrolijke en zeer belangrijk, kundige osteopaat! Ik ga er naar toe om om er voor te zorgen dat mijn klachten minimaal blijven.... Maar ik kijk er ook echt naar uit... Je deelt veel met elkaar, je krijgt een band.... Een band die ik nooit zou willen missen! Een band die ik had kunnen missen als Dr. Alfred Janssen niet zo snel en juist had gehandeld... Ik ben hem daar erg dankbaar voor, zonder hem had het anders kunnen lopen.... Het is zonde en eigenlijk ook een schande dat het leven zo oneerlijk kan zijn! Daarom teken ik deze petitie! Groet, Ilona Giljam