wijsteunenAlfredJanssen

namens meerdere mismeesterde patiënten

/ #232 Re: Re: ontslag dr. Janssens

2014-10-07 07:00

#202: - Re: ontslag dr. Janssens 

Wij willen ons inderdaad niet bekend maken, om de volgende simpele reden. De voorgenoemd persoon heeft ons buiten intimidatie, omdat wij verdere stappen gingen ondernemen, meerdere malen bedreigd. Wij zijn hierbij verbaal en fisiek bedreigd geweest door hemzelf in hoogsteigen persoon. Het gaat hier over mijn vrouw en mijn schoonmoeder. Deze vrouw in intussen bijna tachtig en ik mag en moet ook spreken in haar naam. Wij hebben geen goesting in nogmaals verbale en fisieke bedreigingen en/of agressie door de persoon in kwestie, gewoon maar omdat de waarheid eens gezegd word. Hij denk dat hij God de vader is, maar hij zou beter eerst eens beginnen met zijn werk goed te doen, in plaats van anderen in vraag te stellen.  Het kaf moet altijd gescheiden worden van het koren en vroeg of laat vallen ze allemaal door de mand. Ik heb het volste vertrouwen in de directie, daar zetelen trouwens ook dokters en anderen in. Je kunt altijd één persoon geloven, maar als er meerderen tegelijk ingaan, zoals de directie, tegen deze ene, dan is het de keuze aan jou om te geloven wie je wilt. De spookrijder zei ook, iedereen rijd verkeerd, maar het was hijzelf die aan het spookrijden was. De tijd zal het uitwijzen, wij vinden het in ieder geval een goeie zaak dat deze kwakzalver door de mand gevallen is ...