wijsteunenAlfredJanssen

Gast

/ #243 Decraemer Katrien

2014-10-07 10:37

Hier heb ik geen woorden voor …. Ben er gewoon niet goed van .
Zo iemand ontslaan ??? Ik kan het gewoon niet begrijpen !!! Dr. Janssen redde mij reeds 2 maal het leven. Met hem kan je praten , en komen geen grote geleerde woorden uit zijn mond. Hij spreekt gewone mensentaal. Hij heeft begrip voor de situatie die je doorstaat. Je bent geen nummer bij hem!! Hij is bezorgd en bekommerd zich om zijn patiënten.
Zo zat ik eens bijna 2 uur in de wachtzaal …… Toen ik binnen ging, heeft hij zich verschillende keren verontschuldigd omdat hij extra tijd had genomen voor de vorige patiënt. Een grootmoeder die op controle kwam . De dochter was meegekomen , die vroeg om ook onderzocht te worden. Toen die ook kanker bleek te hebben , kon hij het niet nalaten om de kleindochter (die in de wagen zat en de beide dames naar daar had gebracht) naar zijn kabinet te laten komen om te onderzoeken. Geloof het of niet, hij was er niet goed van, dat ook de kleindochter borstkanker had. Wie kan hem dan kwalijk nemen dat hij een hart heeft voor zijn patiënten. In de moeilijke periodes spreekt hij je moed in en neemt hij tijd voor je.
Als ik weet waar hij naartoe gaat … ga ik gewoon achter !!!