NEEN aan de AFVALTAKS van IVAREM

Gast

/ #369

2014-10-08 23:04

Ik ben pas in tisselt (willebroek) komen wonen, wat voor een idioot systeem is dat van die jaarlijkse taks ? Alsook het belachelijke systeem van die vuilbak die men aan de straat moet zetten !! Waarom kunnen ze niet gwn werken met vuilniszakken zoals in kapelle-op-den-bos en bena de rest van België ?
Men koopt ne rol vuilzakken en klaar, nadien geen extra kosten en onaangename rekeningen.
Nu met die vuilbakken kunnen ze ons wijsmaken wat ze willen, wie van ons weegt zelf zijn afval na ? Ze kunnen ons zeggen wat ze willen !
Als mijn vuilbak op straat staat, wie zegt dat mijn buurman er zijn afval niet bij gooit ? Ik zal wel betalen ! Met een vuilzakkensysteem is dat allemaal geen probleem !
Ik woon sinds maart in Tisselt en hebt 60eur betaald in maart voor mijn afval.. in julli kreeg ik een brief met de melding dat mijn 60eur opgebruikt was, en dat ik nu maar liefst 124 eur moest betalen om de rest van het jaar door te komen !!
184eur voor 9 maand ? Zijn die mannen nog normaal ? Ik woon alleen in Tisselr, nu moet je mij is vertellen hoe ik zoveel afval kan produceren ...
dikke zever en bedriegerij is dat heel gedoe met IVAREM ! schandalig !!!