wijsteunenAlfredJanssen

een ex werknemer

/ #355 ontslag

2014-10-17 12:17

Het is een echte schande!

SindsDhr.Verhulst aan de macht is ,is het beleid een echt schrikbewind!

Wanneer publiceert de pers het aantal ontslagen sinds hij directeur is!

Wanneer reageert de beheerraad of is ze ook monddood of ook lid van de rotaryclub!,,,!

De mensen, die ontslagen werden,en die ik kende,waren gemotiveerde mensen,die zich 100 percent inzetten voor de patienten en de kliniek.

Velen drama 's hebben zich afgespeeld,en dit is ook de verantwoordellijkheid van de beheerraad!

Ook ik ben geopereerd door DrJanssen,een betere dokter kan je,je niet voorstellen.

De grote reden van zijn ontslag is de jaloezie van sommige gynecologen,die hun inkomen zien dalen.

Ook ik als insider heeft moeten opboksen om te mogen geopereerd worden door Dr Janssen.,en kijk zoveel jaren later ben ik genezen verklaard.

Toen mijn vriendin vroeg aan haar gynecoloog ,werkzaam A.Z.Damiian ,om  haar dossier,borstkanker, door te sturen aan Dr Janssen,kreeg ze als antwoord dat ze voor 'de rest' niet meer moest langs komen.

Wanneer zal men rekening houden met de patienten,ik heb nooit van iemand gehoord dat DrJanssen een patient afsnauwde,maar ja wat zijn wij patienten waard voor de directie

NIETS!