NEEN aan de AFVALTAKS van IVAREM

Gast

/ #373

2014-11-25 23:05

IK vind dit weer een van die schandalige zakkenvullende regels in het nadeel van de sorteerders en ALLEENSTAANDEN of KLEINE gezinnen .Ikzelf met mijn nog thuis wonende dochter , hebben maar 1 gevulde vuilnis zak om de 3 a 4 weken .Wij sorteren alles , wassen alle plastiek die in de roze zakken mag uit , en doen dit al vanaf dag 1 toen deze beschikbaar waren . Toch worden wij met alle andere sorteerders nog gestraft voor ons goede werk !!! ??? Daarboven op zijn de vuilnis zakken SCHANDALIG DUUR IN VERGELIJKING MET ANTWERPEN bvb , daar kost een rol vuilnis zakken 7,50 voor 10 zakken van 60L. Waarom dat grote verschil . Wat IK nu terug zie langs de openbare weg is dat er mensen hun vuil terug gewoon uit de wagen ergens droppen , Ja zelfs SALONS e.d.m. , terug zoals 30j. geleden . Goe bezig !!! Is dit dan de bedoeling ? Sorry Mr. Somers maar dit kan niet langer .Ik vind persoonlijk dat er aan de ROZE ZAKKEN CONTAINER een kaart lezer moet staan die jouw paspoort leest alvorens een roze zak te storten . Dit kan elektronisch bijgehouden worden zowel als dat bij het binnenrijden de nog te goede beurten gecontroleerd worden . Zo kunnen ze PERFEKT na gaan wie de goede sorteerders zijn , enzo deze mensen minder zwaar belasten !!! PLUS , hoe kan dit verantwoord worden dat alleenstaanden , kleine gezinnen allen hetzelfde moeten betalen als de GROTE GEZINNEN , die toch automatisch véél méér afval voort brengen !!! Dit moet véél correcter aangepakt worden . Dit gezegd zijnde , Mr. Bart Somers Ik hoop dat JIJ dit OOK leest , en UW burgers die hun uiterste best doen , ééns te belonen in plaats van te straffen , met vriendelijke groeten , Victor .