Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda
Gast |
/ #805 #7902014-11-27 18:37Hoi Nina, meske, laat je niet voor dat karretje spannen door de SP en Co. Je vraagstelling lijkt al wat gekleurd, wat moet dat dan wel niet met je hypothese en nadere onderzoek doen? Ik begrijp dat de mensen van de gemeenschappelijke mailbox al aangeboden hebben om je de correspondentie te laten inzien. De wetenschappers die wij hebben geraadpleegd zijn ook bereid om met je te praten. Wie weet tot wat voor inzichten je nog komt. Hoewel, 18 jaar, ja, toen vond ik groenlinks ook nog sympathek... nu, bijna 20 jaar verder van de 18 verwijderd, ben ik ver gevorderd met mijn emigratie naar de andere kant van de wereld. Niet op de vlucht voor asielzoekers etc, maar voor communistische links politiek, waarbij vrijheid van meningsuiting alleen binnen strenge kaders mag plaatsvinden. Anders wordt je belaagd. (zie NOS over de belaging van de medewerkers van de IND door linkse loeders of SP aanhangers die omwonenden intimideerden tijdens de COA 'voorlichtings' bijeenkomst in Breda) De rechter die bewoners in Eindhoven in het gelijkstelt, het COA de proceskosten laat betalen, maar en passant ook aangeeft dat het COA boven de wet staat. Wat ik nu sinds april mee maak (naast eerdere ervaringen, bv met de carte blanche van de harddrugsdealers in het centrum) met ons bestuur en volksvertegenwoordiging heeft me mijn haren te bergen doen rijzen. Zo griezelig, zo geniepig, zo ondemocratisch, ik heb er geen woorden meer voor. Als je dan ziet wat er in Boeimeer, Ginneken en Zandberg gebeurd, waar onze geachte wethouders en gemeente raadsleden wonen (zie artikelen over Ginneken bv met die m*ts van Trots op opa van 10 oktober, Patrick van lunteren over zijn mooie werfhuisje in het altijd kekke Ginneken) dan is het niet gek dat de burger in het centrum volkomen kotst op de politiek. Dus, Nina, niet doen. Bestuurskunde. Lekker, je hele leven van junior naar medior naar senior beleidsmedewerker, of godbetert, brr ambtenaar AOV. Zo'n gouden ambtenarenkooi, te eng om er uit te ontsnappen, te naar om sprankelend en energiek te blijven. Ben een slimme meid, ga ICT studeren, die techniek in, wordt arts ofzo, begin je eigen bedrijf, leer voor een echt beroep, liefst een waarop ze in Australie ook zitten te wachten. Maar voorkom dat je ook een subsidie slurpende gemeente/ provincie Ministerie ambtenaar wordt, zo een met een eerste klas treinkaart en een werfhuisje in het Ginneken, die burgers uitlacht die het wagen om een mening te hebben en blind doordrukt wat Mao heeft ingegeven. |
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Gerechtigheid voor Francis en alle andere verkeersslachtoffers
4534 Gemaakt: 2025-01-19
Behoud live-muziek in Café De Tuin Alkmaar.
977 Gemaakt: 2025-01-20
NEE tegen megakazerne onder NAP Zeewolde Oosterwold
857 Gemaakt: 2025-01-11
Geef onze bus terug!
154 Gemaakt: 2025-01-15
SAMEN voor het BEHOUD van een aanvaardbaar NMBS-seniorentarief (en jongerentarief)
4013 Gemaakt: 2023-04-12
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
2244 Gemaakt: 2024-11-23
International representation in CMR
73 Gemaakt: 2025-01-22
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
1480 Gemaakt: 2025-01-05
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
6280 Gemaakt: 2024-11-15
Betere busverbindingen voor Wakkerzeel
180 Gemaakt: 2024-12-29
Geen AZC in Elst 2025
1653 Gemaakt: 2025-01-08
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65588 Gemaakt: 2023-01-17
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1260 Gemaakt: 2024-11-09
Zeg nee tegen betaald parkeren in de buitenwijken.
39 Gemaakt: 2025-01-19
Huurbescherming voor recreanten/ eigenaren caravans/ chalets campings
6818 Gemaakt: 2021-01-14
Terugkeren shop-and-go parking Pakenstraat Leuven te Januari 2025
37 Gemaakt: 2025-01-19
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
773 Gemaakt: 2024-12-11
Luiercontainers in de hoekschewaard
712 Gemaakt: 2024-07-16
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1823 Gemaakt: 2024-10-23
Lente kriebels
20 Gemaakt: 2025-01-22