Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

Gast

/ #805 #790

2014-11-27 18:37

Hoi Nina, meske, laat je niet voor dat karretje spannen door de SP en Co. Je vraagstelling lijkt al wat gekleurd, wat moet dat dan wel niet met je hypothese en nadere onderzoek doen? Ik begrijp dat de mensen van de gemeenschappelijke mailbox al aangeboden hebben om je de correspondentie te laten inzien. De wetenschappers die wij hebben geraadpleegd zijn ook bereid om met je te praten. Wie weet tot wat voor inzichten je nog komt. Hoewel, 18 jaar, ja, toen vond ik groenlinks ook nog sympathek... nu, bijna 20 jaar verder van de 18 verwijderd, ben ik ver gevorderd met mijn emigratie naar de andere kant van de wereld. Niet op de vlucht voor asielzoekers etc, maar voor communistische links politiek, waarbij vrijheid van meningsuiting alleen binnen strenge kaders mag plaatsvinden. Anders wordt je belaagd. (zie NOS over de belaging van de medewerkers van de IND door linkse loeders of SP aanhangers die omwonenden intimideerden tijdens de COA 'voorlichtings' bijeenkomst in Breda) De rechter die bewoners in Eindhoven in het gelijkstelt, het COA de proceskosten laat betalen, maar en passant ook aangeeft dat het COA boven de wet staat.

Wat ik nu sinds april mee maak (naast eerdere ervaringen, bv met de carte blanche van de harddrugsdealers in het centrum) met ons bestuur en volksvertegenwoordiging heeft me mijn haren te bergen doen rijzen. Zo griezelig, zo geniepig, zo ondemocratisch, ik heb er geen woorden meer voor. Als je dan ziet wat er in Boeimeer, Ginneken en Zandberg gebeurd, waar onze geachte wethouders en gemeente raadsleden wonen (zie artikelen over Ginneken bv met die m*ts van Trots op opa van 10 oktober, Patrick van lunteren over zijn mooie werfhuisje in het altijd kekke Ginneken) dan is het niet gek dat de burger in het centrum volkomen kotst op de politiek.

Dus, Nina, niet doen. Bestuurskunde. Lekker, je hele leven van junior naar medior naar senior beleidsmedewerker, of godbetert, brr ambtenaar AOV. Zo'n gouden ambtenarenkooi, te eng om er uit te ontsnappen, te naar om sprankelend en energiek te blijven. Ben een slimme meid, ga ICT studeren, die techniek in, wordt arts ofzo, begin je eigen bedrijf, leer voor een echt beroep, liefst een waarop ze in Australie ook zitten te wachten. Maar voorkom dat je ook een subsidie slurpende gemeente/ provincie Ministerie ambtenaar wordt, zo een met een eerste klas treinkaart en een werfhuisje in het Ginneken, die burgers uitlacht die het wagen om een mening te hebben en blind doordrukt wat Mao heeft ingegeven.