Afschaffing VERPLICHTING poliovaccinatie

rosa

/ #140

2015-01-13 13:55

via deze weg wil ik mijn ervaring delen van een aantal jaar geleden met mijn kleindochter Minne:

Negatieve reactie op vaccinatie opgelost

Minne, mijn dochter van 17 maanden verzette zich heel sterk bij het toedienen van het vaccin voor een vaccinatie.

Heel snel traden een aantal verschijnselen op zoals moeheid, lusteloosheid, slapeloosheid… Haar eetlust verdween stilaan helemaal – kreeg lichte huiduitslag na een paar dagen en wat opgezwollen gezicht, had zieke oogjes en droeg duidelijk zichtbaar en voelbaar een last met zich mee! Ook een hoest manifesteerde zich…..

Ze was heel aanhangig en droevig, terwijl ze zich doorgaans heel vrolijk en speels kan bezighouden… in geen enkele spelvorm nog geïnteresseerd!

Een week later informeerde ik naar de mogelijke oorzaken van al deze verschijnselen en vernam dat dit alles zich vertoonde ten gevolge van de 'vaccinatie'!
Er werd mij aangeraden om met behulp van .... "een energetisch krachtige methode" hieraan te werken...

en dat deed ik... 

Precies een week na de vaccinatie werd dit effectief uitgevoerd en binnen een paar uurtjes begonnen we reeds verbeteringen waar te nemen!
’s Anderendaags kwam ook haar eetlust terug. Haar slaapritme nam stilaan de gewone vorm aan en ook haar speelsheid vertoonde zich opnieuw!
Na 2 dagen was het weer de levenslustige en vrolijke Minne van voorheen!

voor mensen die hieromtrent meer info willen bekomen kunnen steeds bij mij terecht (via de organisatie

misschien)