Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

omwonende koepel

/ #927 Het NPO tegen-offensief is begonnen

2015-01-15 16:36

Oeii, Parijs was misverstand dus alle zeilen bijzetten in de grote PR machine

De show van Jinek kwam voor mij precies op tijd. Ik begon te denken namelijk, ook al wilde ik het helemaal niet, want ik ben aardige jongen die racisme haat, dat de aanslagen in Parijs iets met de islam te maken zouden hebben. Ik kon mij vinden in de stelling dat de “Islamitische Staat” niets met de islam te maken heeft. En de Taliban in Afghanistan helemaal niet. Ook de bloeddorstige Boko Haram natuurlijk niet. Hoe kun je zoiets denken!? Dat Al Qiada niets met de Islam te maken heeft, dat hebben Rutte en Cameron ons al verzekerd. En de ayatollahs uit Iran ook helemaal niet, want die zijn niet eens echte moslims, wordt ons verzekerd door de echte moslims, de soennieten. De moord op de Belgische Joden vorig jaar in het joods museum in Brussel was ook een actie van een eenling die de koran op een verkeerde wijze uitlegde.

Gelukkig zijn alle de oorlogen in het Midden-Oosten, Afrika en Azië het gevolg van een verkeerde interpretatie van de islam. Dit alles kon ik gelukkig begrijpen. Want ik ben tenslotte een aardige tolerante jongen en geen racist. Maar na Parijs werd ik bevangen door enige twijfel.

Misschien heeft een bepaald gedrag toch met een bepaald geloof te maken. Bijna 100% van alle aanslagen worden uitgevoerd door moslims, die zonder uitzondering “Allahu Akbar!”riepen. De aardige moslims hebben hun best gedaan om mij gerust te stellen. Want: Islam is liefde, islam is goed voor de vrouwen, vrouwen zijn belangrijker dan mannen, islam is goed voor Joden. De profeet heeft in Mekka en Medina vreedzaam met de Joden samengeleefd. De correctie in mijn geschiedeniskennis is bijzonder waardevol. Ik dacht namelijk altijd dat de profeet de Joden van Mekka en Medina heeft onthoofd toen zij zich niet wilden bekeren tot de islam. De aardige moslims hebben ons gerustgesteld. Wij hoeven ons niet verontschuldigen voor Breivik en zij niet voor Parijs. De koran is een perfect boek en hoeft niet worden bijgesteld. Weer ligt de schuld bij de eenzame terrorist die de koran verkeerd interpreteert. De geradicaliseerde jongeren die naar IS afreizen, moeten we opvangen. We moeten met hen praten, verzekerden ons de aardige moslims. Wat een fantastische uitzending! Gerustgesteld ging ik slapen. Islam is vrede en islam liefde.

En foei foei alle arme verkkerd begrepen Moslims die op Marokko.nl steun betuigen aan al die aanslagen en IS openlijk steunen die worden bedreigd en gedicrimineerd. Dat stellen de als paddestoelen uit de grond reizende anti- discriminatie-sites (die overigens in bepaalde gevallen meer dan  100.000 subsidie opstrijken van ome Ivo Opstelten.... ? Snapt u het nog ?