POLITIE-CAO 2015

Tja....

/ #436 ?? wie het snapt mag het uitleggen !!

2015-04-20 19:48

Ik heb ondertekend omdat:

- het ronduit belachelijk is dat onregelmatigheidstoeslag netto enkele euri's per uur is voor werken in nacht en weekend. Ik heb geen enkele andere sector kunnen vinden waarin de toeslagen zo laag zijn

- het ook verbazingwekkend is dat politiesalarissen elk jaar een beetje verder achter gaan lopen op salarissen in de markt en in een aantal andere (semi-)overheidssectoren (waar er de afgelopen jaren wel regelmatig kleine bedragen bij zijn gekomen

- ik absoluut niet snap hoe iemand het in zijn hoofd kan halen om regelingen twv meerdere procenten van het salaris (RPU, FLO) af te (willen) schaffen in ruil voor een marginale loonsverhoging

- Politiepersoneel, en dan met name ook het ATH-personeel al drie jaar in grote onzekerheid zit, terwijl men uiterst loyaal een grote extra inspanning ten opzichte van het normale werk verricht

- Het ook bizar is dat de eerste de beste orthodontist of middelmanagement bankier meer verdient dan onze korpschef, laat staan dan een middelmanagement leidinggevende bij de politie

- Veiligheid een eerste levensbehoefte is en de mensen die zich daarvoor inzetten gewaardeerd moeten worden (nee, niet nodig om er rijk van te worden, maar ik mag toch hopen dat er in de toekomst weer voldoende mee verdiend kan worden om fatsoenlijk rond te komen)

Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...