steunenfeyenoord

Gast

/ #2181

2011-09-19 13:20

Ik zit zelf op JJ en ben speciaal niet naar de wedstrijd gegaan omdat ik langs het maasgebouw moet en geen zin had in gezeur en moeilijkheden met de ME(want vaak zijn het de onschuldigen die de klappen krijgen etc.), omdat je van te voren kon nagaan dat er wat ging gebeuren, ik vind het heel erg naief van de FSV en andere organisatoren dat ze verwachten en oproepen tot een demonstratie en totaal niet inzien dat dit vooral in het donker op een zaterdag avond verkeerde figuren aantrekt, die je op konininnedag etc. ook vaak ziet die totaal niets met feyenoord etc te maken hebben maar gewoon willen roven en slopen, en dan achteraf zeggen dat ze hier niet achter staan, maar hou dan die demonstratie niet en probeer het op een andere manier, want als je 1 + 1 kan optellen wist je van te voren al dat er wat ging gebeuren.

Wat nu als het grootste deel van de feyenoord aanhang nu ook een belachelijke lijst met eisen zou opstellen zou de FSV etc dan ook zichzelf opheven? en inzien dat ze met veel van hun acties erge reacties veroorzaken

Tuurlijk zijn er veel fouten bij feyenoord gemaakt, maar wie maakt nu feyenoord of de naam kapot en wie wordt daar dadelijk weer voor gestrafd?