steunenfeyenoord

Gast

/ #2524

2011-09-19 14:46

Ik behoor niet tot de geweldadigen en keur geweld af.

Maar ik kan mij het gevoel enigszins wel gebrijpen. Als jij op je werk niet functioneert, dan kan je vertrekken. Er is alleen niemand die het tegen Gudde op durft te nemen. Hij heeft een slecht reputatie als directeur bij zijn vorige werkgever. En heeft al een aantal keren bewezen dat hij ook bij Feyenoord niet goed functioneert. Maar ik begrijp wel dat hij wil blijven zitten. De vette salaris die hij nu verdient, zal hij nergens anders meer verdienen. Als hij nog een beetje verstand had?! Daarnaast speelt er nog veel meer wat een heleboel (echte feyenoorders) helaas niet weten... Ik zie mijn club niet graag degraderen, maar zolang er mensen zitten die er een potje van maken (oa de financien) zal het niet rustig worden rondom de club. Er is een groep geweest die het heeft geprobeerd om het op een redelijke manier dmv praten bespreekbaar te maken, maar meneer Gudde had daar geen zin in.

De oplossingen die nu worden genoemd oa levenslang stadionverbod zal de harde kern er niet van weerhouden te stoppen met waar ze mee bezig zijn. De oplossing ligt bij Feyenoord en niet bij de gemeente Rotterdam. Dat kan ik jullie verzekeren.

RoodWitZwart, 4Ever Feyenoordhart