Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

Bredanaar

/ #1159 Nog meer

2015-05-26 14:45

We betalen al miljarden aan Brussel en krijgen er kansloze zooi voor terug, die we ook zelf mogen betalen. Om te jnaken gewoon en is er nu echt niemand die dit kan tegenhouden ? Nederland het beste jongetje uit de klas, staat overal vooraan, is het eerste met betalen in Brussel, geld voor buitenland enz, enz, Vroeger was ik nog trots dat ik in NL woonde, dat wij gul konden geven en delen, maar nu niet meer, kijk eens wat er met de ouderen gebeurd tegenwoordig, het fiasco rond PGB, kansarme jongeren ? Hoe duur de zorg is, waar je overal voor aan wordt geslagen? Besteed het maar eens in eigen land want het holt hier achteruit 

Ploumen had 50 miljoen aan de marechaussee en politie moeten geven om onze grenzen te bewaken om al die klojo doorreizigers uit Italie en Griekenland terug te sturen. We betalen al met ons pensioengeld voor de K-Grieken. Die zelf met 50 stoppen met werken. Vieze gore K-zooii. Ik wil dat mijn kinderen kunnen profiteren van wat wij hier opbouwen, niet f*cking Bokito uit Ghana en heel zijn boze moslim familie   !!!!!!!! En geen gezeik dat ik niet humaan ben, ik betaal al meer dan de helft van wat ik verdien aan belastingen voor alle anderen, dus f*ck off.