steunenfeyenoord

Gast

/ #4166

2011-09-20 18:38

Deze petitie maakt duidelijk dat ieder weldenkend mens tegen geweld is. Wat nu ook duidelijk is dat het overgrote deel van de Feyenoord supporters vierkant achter het bestuur staat! Dit zal de Varkenoord Groep (VG) niet leuk vinden. Het zou deze groep sieren deze glasheldere boodschap ter harte te nemen. En zich een andere toon aan te meten.

Het verbaast me overigens keer op keer dat de VG denkt de wijsheid in pacht te hebben. Alsof er afgelopen zaterdag een kleine 1000 bedrijfseconomen in een protestmars liepen. Of 1000 door de wol geverfde topbestuurders met bewezen kwaliteiten in het bedrijfsleven of bij de overheid.
Ik kan er volledig naast zitten, maar mij lijkt dit niet het geval. Dan past bescheidenheid.

Ook ik ben het niet altijd eens met de bestuursleden. Wil ik dit beleid veranderen? Dan dien ik eerst jaren mij te bewijzen in topfuncties (zoals Gudde/ Van Well). Of topondernemer te worden en veel geld mee te brengen (Blokland). Nu heb ik geen recht van spreken en dat is prima. Bestuurders besturen en supporters supporten.

Kunnen we alsjeblieft ook stoppen met de discussie over wie echte supporters zijn en wie niet? Of je nu fakkels hebt gekocht, alle wedstrijden bezoekt of veel geld hebt gestort voor Vvf. Het gaat om het hebben van een Feyenoord-hart. En dat zijn honderdduizenden mensen.