'Geen gedoe. Station Zele open, niet toe!'

Zelenaar

/ #13 Weigering

2015-06-25 15:47

Ik "teken" dit niet. Ik pendel dagelijks (werkdagen) vanuit Zele naar een stad in Oost-Vlaanderen en doe dat al enkele jaren. Het gebruik van het loket neemt af, zienderogen. Onlangs stonden er 's ochtends 5 personen aan te schuiven aan de automaat en niemand aan het loket (en ja, het was wel degelijk bemand en open, en neen er was geen defect!). Het waren zowel oudere personen als jongeren.
De auteur van deze petitie meld dat de automaten te veel haperen? Pardon? Wanneer dan? Heb er nog nooit problemen mee gehad. Oké ik koop niet dagelijks een ticket omdat ik een abonnement heb, maar ik gebruik de automaat regelmatig om de status van mijn abonnementen te raadplegen of om een extra ticket te kopen voor een verdere bestemming. U haalt eveneens aan dat de wachtzaal steeds "steeds ter beschikking moet blijven voor de reizigers en pendelaars"... Bijna iedereen zit nu al buiten, zelfs als de wachtzaal open is... zelfs als het winter is en sneeuwt...? Jammere petitie dit. Van mij mogen de loketten gerust open blijven. Echter of ze nu sluiten of niet, voor mij veranderd er niks.